• Army of Darkness
    24%
  • Spider-Man
    23%
  • Evil Dead II
    12%
  • Spider-Man 2
    12%
  • Spider-Man 3
    8%
  • Evil Dead
    7%
  • Drag Me to Hell
    4%
  • The Quick and the Dead
    2%
  • Darkman
    2%
  • The Gift
    2%
  • A Simple Plan
    2%
  • Anden film
    1%

Stemmer i alt: 1307

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#1 Åkepool 15 år siden

1. Spider-man.
2. The Gift.
3. Spider-man 3.
4. Spider-man 2.
5. A simple plan.
6. Army of darkness.

Har ikke set resten.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#2 rockysds 15 år siden

Spider-Man 2
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#3 Kruse 15 år siden

Klart Evil Dead 2! Jeg fatter ikke at den ikke ligger nr. 1! Den er jo absolut genial! Og så er jeg færdig med at bruge udråbstegn! :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#4 Benway 15 år siden

Også Evil Dead II herfra. Den må høre til blandt de mest skamløst underholdende film, jeg har set.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#5 filmz-bigemaster666 15 år siden

spider-man 2 herfra nok den bedste i serien
I am better known as Erlinggur666
Gravatar

#6 filmz-jonasgr 15 år siden

Jeg stemte blankt da jeg ikke har set alle hans film. Jeg har set Spiderman, The Quick and the Dead, The Gift og A Simple Plan. Der var ikke ligefrem nogle af dem så vil få betegnelsen fremragende.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#7 database 15 år siden

Det må blive en uafgjort mellem Spider-Man 2 og Evil Dead 2. Raimi er generelt bare god til 2'ere :)
Gravatar

#8 LasseUk 15 år siden

1. Spider-Man 2 - uden TVIVL den bedste af Spider-Man filmene, men også én af de bedste superheltefilm overhovedet.
2. Spider-Man 3 - selv med et alt for overbefolket manuskript (Venom skulle være gemt som hovedskurk i 4'eren) var Spider-Man 3 til tider fantastisk underholdende og klart bedre end den velmenene, men ikke helt gennemførte etter.
3. Army of Darkness - super underholdende selvsatire. Bruce Campbell er fantastisk!
4. Spider-Man - Til tider underholdene, til tider langtrukken og intetsigende, men en ellers udmærket første udkast til en Spider-Man film.
5. The Evil Dead - Faktisk temmelig skræmmende til tider, men ikke helt vellykket. Nogle gange er det, det dårlige skuespil der skræmmer.
"At last we meet for the first time, for the last time"
Gravatar

#9 MOVIE1000 15 år siden

Evil Dead 2 det er en af de bedste film der er lavet synes jeg. Det er den bedste Sorte komiede man kan købe for penge:)
min top 5
1.Evil dead 2
2.ARmy of darkness
3.Spiderman
4.Dark man
5.Spider man 3
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#10 MikkelHJ 15 år siden

Jeg har også stemt Evil Dead 2.

I'll swallow your soul! I'll swallow your soul! I'll swallow your soul!
Don't you dare take Miles. You can take the children, but you leave me my monkey.

Skriv ny kommentar: