• Mystic River
    29%
  • Dead Man Walking
    14%
  • I am Sam
    14%
  • Milk
    13%
  • The Game
    8%
  • U-Turn
    5%
  • Carlito's Way
    5%
  • 21 Grams
    5%
  • Anden præstation
    2%
  • Casualties of War
    2%
  • Colors
    1%
  • Falken og snemanden
    1%
  • Fast Times at Ridgemont High
    1%
  • Attentat på Nixon
    1%

Stemmer i alt: 820

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#21 Highland Park 15 år siden

#19: Naturligvis. :)

Jeg stemte på "Carlito's Way", men der er mange gode valgmuligheder.
Jeg nød nu også hans lille rolle i Vinterbergs "It's All About Love", selv om filmen var en blandet fornøjelse.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#22 filmz-Bruce 15 år siden

Ja det må så blive Milk, hvor han var helt fantastisk. God film, men eminent Penn!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#23 Slettet Bruger [72533064] 15 år siden

bruce (22) skrev:
Ja det må så blive Milk, hvor han var helt fantastisk. God film, men eminent Penn!

Hørt.
Gravatar

#24 jessup 15 år siden

Jeg har ikke set Milk endnu men ellers har han ikke været med i mesterværk endnu. Der er dog få som kan hæve en film som denne eminente skuespiller kan. Højdepunkter:Dead man walking, Calitos Way (en stærkt undervurderet film),colors, attentat på nixon, at close range (overfor Walken i en af hans bedste roller)
This is just until June
Gravatar

#25 CensoreD 15 år siden

Har desværre ikke set så mange film med ham endnu. Den seneste jeg har set var I am sam, da den var i fjernsynet for nogle uger siden.

Kan ikke huske hvilke andre film jeg har set ham i, så min stemme bliver I am sam. Dog vil jeg utroligt gerne se Milk.
Gravatar

#26 fazz 15 år siden

Mystic River efterfulgt tæt af Milk!
"If you figure a way to live without serving a master, any master, then let the rest of us know, will you? For you'd be the first person in the history of the world."
Gravatar

#27 Bobby Singer 15 år siden

Jeg stemte 21 Grams, lidt på grund af det samme som #10. Desuden er 21 Grams også en af mine favorit film, men den fik nu også først og fremmest min stemme, for det er i den film, at han levere hans bedste præstation.
Idjit
Gravatar

#28 database 15 år siden

Mystic River efterfulgt af Dead Man Walking. Jeg mangler dog at få set Milk.
Gravatar

#29 rockysds 15 år siden

Milk
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#30 Antlion 15 år siden

Anden præstation - "The Thin Red Line"!

Skriv ny kommentar: