• Mystic River
    29%
  • Dead Man Walking
    14%
  • I am Sam
    14%
  • Milk
    13%
  • The Game
    8%
  • U-Turn
    5%
  • Carlito's Way
    5%
  • 21 Grams
    5%
  • Anden præstation
    2%
  • Casualties of War
    2%
  • Colors
    1%
  • Falken og snemanden
    1%
  • Fast Times at Ridgemont High
    1%
  • Attentat på Nixon
    1%

Stemmer i alt: 820

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#11 HonoDelLoce 15 år siden

Jeg fik også stemt på Mystic River, hvor han er ganske enkelt brilliant..

I Am Sam er nu også godt skuldret, ligeledes hans lille, men vigtige rolle i The Game..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#12 Innocens 15 år siden

Sean Penn er en af sin generations bedste skuespillere, og er (næsten) altid garant for en fremragende præstation i de film han medvirker i - men når man nu skal vælge falder min stemme på Mystic River.

Supra Societatem Nemo
Gravatar

#13 Åkepool 15 år siden

Puha den var svær, faktisk så svær at jeg har stemt blankt.

Det bliver et tie mellem:

Falken og Snemanden.
Carlito's way.
Dead man walking.
og
Mystic river.

Har ikke fået set "Milk" endnu.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#14 Benway 15 år siden

Han er jo næsten altid god, men "Milk" er en helt fantastisk præstation, så jeg stemte på den, selvom han ikke mindst er stærkt underholdende i "Carlito's way".
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#15 RFriis 15 år siden

Dead Man Walking eller Mystic River.
Gravatar

#16 Highland Park 15 år siden

"Cafe Latte" - den kommende fortsættelse til "Milk", i hvilken Harvey indleder et hedt og dybt problematisk forhold til en ung sort republikaner og efterfølgende bliver stemplet som fisefornem kunstbøsse af pøblen.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#17 NightHawk 15 år siden

Som flere andre har nævnt, er hans præstation i Milk fantastisk fornemt spillet og når man ser billederne af den rigtige Harvey Milk og hans team tilsidst, ja så blir man kun endnu mere imponeret over Sean Penn, som rammer sin portrætering spot on. Min stemme går defor også til Milk, selv om mange af hans andre præstationer/roller er næsten på samme højde.

2. Carlito's Way
3. Sweet and Lowdown
4. Mystic River
5. Dead man walking
6. State of Grace
7. U-Turn
8. Falken og Snemanden
9. Attentat På Nixon
10. 21 Gram

# 16 -

Med mindre Harvey Milk genopstår som zombie, så er den sequel hvist udelukket. ;)
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#18 Highland Park 15 år siden

#17:
Man skal aldrig sige aldrig. Der er altid endnu et hidtil ukendt kapitel i de kendtes liv, som kan og uundgåeligt vil blive beskrevet indgående. ;)
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#19 mr gaijin 15 år siden

#18 I alles liv. Det er det, der gør livet interessant at leve. Man kan aldrig forudsige eller planlægge sin skæbne/fremtid.
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#20 MOVIE1000 15 år siden

har kun set en film med ham og det er bad boys så jeg stemte anden da man ikke kunne vælge bryder mig ikke om Sean Penn
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.

Skriv ny kommentar: