• Den gode, den onde og den grusomme
    46%
  • Jeg kender ikke hans film
    23%
  • Once Upon a Time in the West
    20%
  • Once Upon a Time in America
    7%
  • En nævefuld dollars
    2%
  • Hævn for dollars
    1%
  • A Fistful of Dynamite
    0%
  • Anden film
    0%

Stemmer i alt: 1637

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#31 filmz-Narniabæver2010 14 år siden

Once Upon a time in the West.

Hvorfor så få stemmer til America?
Gravatar

#32 Tenebrae 14 år siden

Endnu en stemme til Once Upon a Time in the West - selvom stemmen lige så godt kunne have gået til The Good, the Bad and the Ugly, For a Few Dollars More eller Once Upon a Time in America.

Ret sørgeligt, at 22 % ikke kender hans film...
De Gnavne Filmnørder www.dgfn.dk / TheHorrorQuiz www.thehorrorquiz.com
Gravatar

#33 thomasdahl79 14 år siden

syntes at once upon a time in america er en af de cooleste gangster film der er lavet
Gravatar

#34 Doom 2: Hell on Earth 14 år siden

Jeg har ikke set hans film, men jeg har set Transformers 1+2.

Mvh. 22% af de stemmende
___

Spøg til side: Det kan virke som en kliché, at man stemmer Good Bad Ugly, som vel er den mest kendte, men det ER sgu den bedste af hans film. Og en af de bedste film nogensinde.

På en delt 2. plads Onze Upon A Time In Da West + 4 A Few $ More.

Den tredje film i No Name-trilogien, A Fistful Of Dollars, er slemt overvurderet. Den er faktisk ret kedelig. Så hellere originalen af Kurosawa. Den er som bekendt også indspillet med Juice Vildnis under titlen Last Man Standing, denne gang i 'Al Capone-tiden'.

Fistfuls klimaks med skjoldet på maven er mere underholdende i Back To The Future 3.
Doctor Last Warning
Gravatar

#35 Lord Beef Jerky 14 år siden

Jeg har slet ikke set nok af disse. Øv.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#36 filmz-jonasgr 14 år siden

Det er så rigtig lang tid siden, at jeg har set hans dollar/Eastwood trilogi. Ja det er vel 10 år siden eller sådan noget, men de gav dog et rigtig godt indtryk dengang.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#37 OxxY 14 år siden

Blondie>Harmonica
West > $$

Hvis Eastwood havde spillet Harmonica var universet helt sikkert imploderet (eller gået under på en anden måde) :)

Min stemme røg på West da det bare er en af de bedste film period.
Gravatar

#38 rammy 14 år siden

Det er jo fuldstændig sygeligt at 22% ud af 729 stemmer har valgt " Jeg kender ikke hans film " når vi snakker Sergio Leone - hvordan fanden kan lade sig gøre??!! Temmelig pathetic viden om film...
Grindhouse-geeks, horror-buffs, gore-hounds & exploitation-aficionados! Velkommen til www.sorensencinema.blogspot.com
Gravatar

#39 hellerup 14 år siden

West er formidabel, men GBU er stadig min favorit (ligesom det lader til at være tilfældet for mange herinde). West er alt andet lige mindre tilgængelig (ikke at det i min bog er negativt).
Attention please. A child has been lodged in the tunnel of goats.
Gravatar

#40 Lord Beef Jerky 14 år siden

#38 Af mangel af bedre valgmuligheder, havde jeg sikkert stemt på lige præcis "Jeg kender ikke hans film". Jeg har set 4 af hans film, og med mangel af mange af klassikerne (desværre), ville mit valg nok falde således.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"

Skriv ny kommentar: