• Transformers
    20%
  • Disturbia
    20%
  • Jeg bryder mig ikke om Shia LaBeouf
    18%
  • Eagle Eye
    10%
  • Transformers: De faldnes hævn
    8%
  • Indiana Jones og krystalkraniets kongerige
    7%
  • Constantine
    6%
  • A Guide to Recognizing Your Saints
    3%
  • I, Robot
    2%
  • Surf's Up
    2%
  • Anden film
    2%
  • Bobby
    1%
  • Charlie's Angels: Uden hæmninger
    0%

Stemmer i alt: 1342

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#11 MOVIE1000 15 år siden

#7 så forklar mig hvorfor han spillede dårligt.
og så vidt jeg kan se så har jeg da ikke kaldt ham en a de bedste skuespillere jeg har set i hele mit korte liv.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#12 filmz-Megan Fox 15 år siden

Jeg kan primært ikke li ham fordi han virker for drenget og så virker han også lille (under 180cm) Det er dog et plus han er jøde, men det er vist også det.

Jeg ved ikke hvorfor George Lukas har det med at høre nogle vatnisser til at spille ”unge helte” Hvis man ser på Lebøf og ham der fætter guf i Star Wars så var slet ikke i samme klasse som de andre skuespillere. Dog er Lebøf bedre end Fætter Guf….kan sku ikke huske hvad han hedder….tjekker lige imdb… Hayden Christensen hed han.
Gravatar

#13 Batsy 15 år siden

#12, hvad er der kaldt med jøder?, og det gør jo ikke en forskel. Okay vis øhh Al Pacino er jøde er han så også en dårlig skuespiller
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#14 filmz-Utyske 15 år siden

#12 -

George Lukas? Er det George Lucas' ukendte fætter, der stod for castingen i Indy og Episode II og III?
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#15 MOVIE1000 15 år siden

#13 han siger da ikke at man er en dårlig skuespiller hvis man er jøde
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#16 Riqon 15 år siden

Nu har jeg ikke set Disturbia, men det virker på mig som om Shia LaBeowulf spiller nogenlunde samme rolle i de fleste film: En drenget tabertype man gerne skal kunne le en smule af og samtidig fatte noget sympati for. Sådan er han i Transformers, Indy4 og Eagle Eye (og måske også Disturbia?). Selv om LaBoff spiller denne karakter udmærket, dog uden den store variation, så er det ikke en rolle, jeg finder særlig interessant eller kan relatere væsentligt til. Han har sagt flere gange, at han føler sig meget heldig - det vil jeg give ham ret i, at han bør føle sig.
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#17 filmz-Megan Fox 15 år siden

Tror du skal læse mit indlæg før du beskylder mig for Antisemitisme.
Gravatar

#18 the_paki_don 15 år siden

Jeg er overrasket over, at folk, der antageligvis har set både "A Guide to Recognizing Your Saints" og "Disturbia" vælger... Disturbia. Jeg synes, at LaBeouf (måtte lige se, hvordan man staver hans navn RIGTIGT... der er for mange versioner i bare denne korte diskussion) gør det meget bedre end i Disturbia, som ikke kræver meget karaktermæssigt.

#7 Da LaBeouf ikke har haft muligheden for at medvirke i film, der virkelig strækker hans potentiale, er det uretfærdigt at sammenligne ham med de nævnte skuespillere. Så slap lige lidt af. Jeg tilgiver dig, fordi jeg ved, at du i det mindste er fornuftig, når nu du er stor fan af Christian Bale. ;)
Gravatar

#19 Nicki52 15 år siden

De eneste film med ham som jeg ikke har set A Guide to Recognizing, Your Saints og Bobby. Men af dem jeg har set, syntes jeg Distubia er der hvor han gør det bedst.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#20 Bobby Singer 15 år siden

Det kan godt være at Shia Labeouf ikke er verdens bedste skuespiller, men han har tilgengæld masser af karisma og synes faktisk at han gør det ganske hæderligt i "Disturbia", som også fik min stemme.
Idjit

Skriv ny kommentar: