-
Transformers20%
-
Disturbia20%
-
Jeg bryder mig ikke om Shia LaBeouf18%
-
Eagle Eye10%
-
Transformers: De faldnes hævn8%
-
Indiana Jones og krystalkraniets kongerige7%
-
Constantine6%
-
A Guide to Recognizing Your Saints3%
-
I, Robot2%
-
Surf's Up2%
-
Anden film2%
-
Bobby1%
-
Charlie's Angels: Uden hæmninger0%
Stemmer i alt: 1342
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#21 filmz-Megan Fox 15 år siden
#22 Nicki52 15 år siden
Han skal jo ikke være betjent, så det er ligegyldig med hans højde. Jeg syntes også Warwick Davis er for lille, men han er alligevel med i Harry Potter.
#23 PredatorX 15 år siden
#24 Nicki52 15 år siden
Du siger noget ^^
#25 Batsy 15 år siden
#26 PredatorX 15 år siden
Jeg skriver nu kun.
#27 filmz-Megan Fox 15 år siden
Det holder jo ikke hvis han skal tage over for Harrison Ford når han ligner en skole knægt og ikke er mere end 165 høj eller hvad han nu er. Han ville måske kunne være med i teen film som American Pie og Trans Robotterne eller andet crap i den boldgade og lad os da være fair han er vel kun med i trans robotterne fordi han skal være det nørdet sidestykke til Megan Fox….som sku heller ikke ar noget at råbe hurra for…..men det er en anden diskussion.
Hvis han skulle kunne tage over som Indiana Jones fra Harrison Ford ville det sku hjælpe med et par stylter og nogle bøffer. Eller bliver det bare en ny Teen Agent.
Størrelse betyder noget bare se på Tom Cruise ham kan man jo helle ikke tag seriøs i en action film. Han er jo ikke større end at en smølf ville kunne sende ham på intensiv.
Hvor imod hvis det var Arnold så ved man at smølfen ville blive banket gul og ja ok..blå
Dog er Stallone heller ikke en af de højeste action mænd men det er andre ting der gør at han stadigvæk har nogle sympati fordele bla. hans mumlen og hængende læbe som for ham til at fremstå som alle tiders action Quasimodo. Men han har dog vist han også har talent bla. i Rocky I og Copland…..men igen 175cm er sku ikke meget :(
#28 MuManden 15 år siden
#29 PredatorX 15 år siden
186 eller 188 siger div biografier.
#30 MuManden 15 år siden