• Tobey Maguire
    42%
  • Tom Holland
    37%
  • Andrew Garfield
    18%
  • En anden
    3%

Stemmer i alt: 238

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#1 keitel 6 år siden

Tobey helt klart, han ligner ham, og spiller rollen fremragende i de 2 første. Andrew Garfield er bare generelt en dårlig skuespiller, og Tom Holland er for teenie for mig..
Gravatar

#2 Mads47 6 år siden

Efter at have set Homecoming igår og genså The Amazing Spider-Man som var min yndlings Live action Spider-Man film...så må jeg sige at den nye Spider-Man film er langt den bedste også Tom Holland formåder at ramme Peter Parker og Spider-Man rollen perfekt.
Gravatar

#3 Sentrax 6 år siden

Hvordan Tobey kan ligge nummer 1. forstår jeg slet ikke.

Han er lille og kompakt og spiller rollen på en helt anden måde end jeg husker Spiderman/peter Parker fra tegneserier og hæfter.

Garfield ligner ham mere, men Holland rammer personligheden bedre - som en teenager altså.

Spiderman 2 er desuden en enormt kedelig film for mig. Jeg var meget skuffet, da jeg så den. Generelt er de 3 første helt forfærdelige.. De rammer på ingen måde den stemning, som jeg forbinder med Spiderman.
Gravatar

#4 Alex- 6 år siden

Forstår slet ikke lovprisningen af Tobey Maguire version.. Han var direkte elendig som både Peter Parker og Spiderman. Overspillende babyface pivfis. Håber at folk har stemt på ham fordi de endnu ikke har set Civil War og/eller Homecoming, synes dårligt om Amazing Spiderman og derfor bare stemmer Maguire. Jeg har endnu ikke set Homecoming, men bare ud fra hvad man så i Civil War var Tom Holland allerede bedre end Maguire. Spiderman 2 er en fantastisk film, som primært kun har ét minus, og det er netop Maguire.
Gravatar

#5 whysoserious 6 år siden

Der er kun 1 rigtig Spiderman og det er selvfølgelig den altid klasse Tobey maguire. Fantastiske 3 første film indtil de begyndte at ødelægge det af.
Gravatar

#6 BlackJesus 6 år siden

Garfield er den mest overvurderede skuespiller blandt folk i hollywood.
Gravatar

#7 Snipp 6 år siden

Helt klart Tobey !
I was once in a story... guess what, I was awesome!
Gravatar

#8 Sir_cumalot 6 år siden

#4

"Overspillende babyface pivfis"

Siger ham med det vildeste kælder nørd fjæs.
Gravatar

#9 Alex- 6 år siden

Sir_cumalot (8) skrev:
#4

"Overspillende babyface pivfis"

Siger ham med det vildeste kælder nørd fjæs.

Hehe “kælder nørd”. Jamen så er det da heldigt at jeg ikke er skuespiller. :)
Gravatar

#10 Sir_cumalot 6 år siden

Du er da stadig uhyggelig grim at se på? Så hvorfor lukker du ikke bare fissen? :) Hvis man er en nørdet pindarm, skal man bare lukke røven, også selvom du sidder på nettet.

Skriv ny kommentar: