• Iron Man
    48%
  • The Avengers
    42%
  • Jeg gider ikke superhelte med jern på...
    6%
  • Iron Man 2
    4%

Stemmer i alt: 1193

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#1 Skeloboy 12 år siden

Gider ikke superhelte med jern på!

Eller de fleste andre superhelte.
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Skeloboy
Gravatar

#2 Slettet Bruger [1288027406] 12 år siden

Iron Man - filmen er røget i top over superheltetegneseriefilmatiseringer hos mig. En kombination af en virkelig tro filmatisering, overbevisende visuelle effekter, godt skuespil og ikke mindst Robert Downey Jr., der spiller Stark så forbandet overbevisende. :)
Gravatar

#3 wiseguy 12 år siden

#2 helt enig
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#4 Kruse 12 år siden

Jeg stemte "Iron Man". Det er en ganske fin superhelte film, som dog bliver båret meget af Robert Downey Jr. karisma. Skurken er desværre noget kedelig, og den endelige "boss-fight" føles noget anti-klimatisk. "The Avengers" ligger dog meget tæt på "Iron Man" i min bog.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#5 Ispep 12 år siden

Iron Man synes jeg måske har en smule bedre fortælling end Avengers, men efter gensynet med Avengers, så sætter jeg en smule mere pris på det Whedon opnåede med den, for det har nok ikke været en nem opgave at samle så mange helte, finde den rette blanding af humor/alvor, og ikke mindst finde det rette tempo. Begge film vil nok score 4/6 hos mig.
Gravatar

#6 palooka 12 år siden

Iron Man
Gravatar

#7 moulder666 12 år siden

Taget i betragtning hvor kedelig den gamle serie med Iron Man var, er jeg dybt imponeret over, hvor meget folk (mig inklusive) har taget Iron Man til sig. Personligt vil jeg også mene, at en kæmpestor del skyldes Robert Downey - jeg kan ikke komme på ret mange, der kunne udfylde den rolle lige så godt.

Hvis valget står mellem Avengers og Iron Man 1, må jeg sige, at jeg foretrækker Avengers - kampene er bare lidt mere interessante, og sammenspillet mellem heltene er skønt. Derudover havde jeg efter de to første film ikke forventet nogensinde at skulle være begejstret over Hulk i en film igen, men whaddayaknow...han var genial! :D
Min kritik er 100 procent berettiget i enhver redaktionel sammenhæng, og hvis du ikke kan se problemet, er du i benægtelse.

Gravatar

#8 Geekalot 12 år siden

1 Iron man
2 The Avengers
3 Iron man 2

Håber dog den 3 Iron man bliver så god som den første var :)
Gravatar

#9 Hr. Nielsen 12 år siden

The Avengers, som for mig rammer toppen af poppen af herlig gruppedynamik og veltimet sammenspil!!!
I have my principles - And if you don't like them, I have others
Gravatar

#10 Ericmase 12 år siden

utyske (2) skrev:
Iron Man - filmen er røget i top over superheltetegneseriefilmatiseringer hos mig. En kombination af en virkelig tro filmatisering, overbevisende visuelle effekter, godt skuespil og ikke mindst Robert Downey Jr., der spiller Stark så forbandet overbevisende. :)

Komplet enig! :-)
The Movie Nerd is here...

Skriv ny kommentar: