• The Wolverine
    22%
  • The Chronicles of Riddick
    13%
  • U.S. Marshals
    12%
  • Jay and Silent Bob Strike Back
    11%
  • En anden film
    11%
  • The Bourne Legacy
    8%
  • Jackass Presents: Bad Grandpa
    7%
  • Den bestøvlede kat
    5%
  • Pingvinerne fra Madagascar
    5%
  • Get Him to the Greek
    4%
  • This Is 40
    1%

Stemmer i alt: 964

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#1 Joeyvind 9 år siden

U.S. Marshals er en fantastisk actionfilm, og får udentvivl min stemme, trods Jay & Silent bob strike back er en ganske sjov film.. :)
"You can shoot my body full of holes but you can't kill the spirit of rock 'n roll Baby"..
Gravatar

#2 MonsTruz 9 år siden

Jeg kunne også rigtig godt lide U.S. Marshals, så den får også min stemme.
Det er dog frygtelig mange år siden jeg sidst har set den.
Gravatar

#3 BSP1984 9 år siden

Er der nogen der kan forklare hvorfor Chronicles of Riddick går for at være en spin-off? :-S
I'll be back !
Gravatar

#4 Mikkel Abel 9 år siden

Machete og Hobo With A Shotgun.
I saved Latin. What did you ever do?
Gravatar

#5 Ceepa 9 år siden

Hvad er U.S. Marshalls spin-off af? syns det er en fed film, så den fik min stemme
Gravatar

#6 Driver 9 år siden

Ceepa (5) skrev:
Hvad er U.S. Marshalls spin-off af? syns det er en fed film, så den fik min stemme

The Fugitive.

Jeg stemte også på U.S. Marshals. Rigtig underholdende film fra start til slut.
“Of course, it’s a friendly call. Listen, if it wasn’t friendly, you probably wouldn’t have even got it.”
Gravatar

#7 moulder666 9 år siden

BSP1984 (3) skrev:
Er der nogen der kan forklare hvorfor Chronicles of Riddick går for at være en spin-off? :-S

Ja, jeg ville også nærmere mene, at det er en fortsættelse af historien - der er jo ikke (som jeg har lagt mærke til) rebootet noget. At der er et genreskift gør jo ingen forskel - f.eks. Aliens-filmene har da også været igennem lidt forskellige genrer!

Personligt stemmer jeg på Jay and Silent Bob - genial film!

"Dude - it's the pie fucker!"
Min kritik er 100 procent berettiget i enhver redaktionel sammenhæng, og hvis du ikke kan se problemet, er du i benægtelse.

Gravatar

#8 Jach 9 år siden

moulder666 (7) skrev:
Ja, jeg ville også nærmere mene, at det er en fortsættelse af historien - der er jo ikke (som jeg har lagt mærke til) rebootet noget. At der er et genreskift gør jo ingen forskel - f.eks. Aliens-filmene har da også været igennem lidt forskellige genrer!

Personligt stemmer jeg på Jay and Silent Bob - genial film!

"Dude - it's the pie fucker!"

Helt enig, det er en fortsættelse og ikke en spin-off.
"Game over man, game over"
"Stop screwing around"
-Hudson from ALIENS
Gravatar

#9 moulder666 9 år siden

Men jeg er forresten overbevist om at om et halvt års tid ville jeg til samme afstemning stemme "Better call Saul" - har høje forventninger til det spin-off!
Min kritik er 100 procent berettiget i enhver redaktionel sammenhæng, og hvis du ikke kan se problemet, er du i benægtelse.

Gravatar

#10 Mikkel Abel 9 år siden

#9 Som ikke er en spin-off-film..
I saved Latin. What did you ever do?

Skriv ny kommentar: