• "Full Metal Jacket"
    29%
  • "Ondskabens hotel"
    22%
  • "A Clockwork Orange"
    11%
  • "2001: A Space Odyssey"
    11%
  • "Dr. Strangelove"
    10%
  • "Spartacus"
    5%
  • "Eyes Wide Shut"
    4%
  • Anden film
    3%
  • "Lolita"
    2%
  • "Det store gangsterkup"
    2%
  • "Ærens vej"
    1%
  • "Barry Lyndon"
    0%

Stemmer i alt: 1601

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#71 stefsims 18 år siden

Full Metal Jacket. En af de bedste soldater/krigsfilm der er lavet.

Filmverdenens ondeste drillsergeant = Gunnery Sergeant Hartman
That movie has warped my fragile little mind.
Gravatar

#72 filmz-Asta 18 år siden

#33 Jeg må tilslutte mig at jeg også synes at det er ved at blive for meget. Det er f.eks. endnu ikke gået op for mig hvad IMO betyder....?
Som det også er blevet nævnt, så er det fint nok i en tråd hvor filmens navn i forvejen er blevet nævnt nogle gange, men jeg føler mig da noget koplet af, når folk uden videre bruger den ene forkortelse af film, efter den anden... :)
"P-p-please, Raoul. I can give you stars. Just drop the refrigerator on my head one more time"
Gravatar

#73 Patriarch 18 år siden

IMO - In my opinion
IMHO - In my humble opinion
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#74 filmz-Kadann 18 år siden

#72 -

IMO og IMHO er måske den dummeste forkortelse der er opfundet, fordi man skulle jo tro at folk rent faktisk skriver deres egen mening, når de bruger tid på at skrive et eller andet. :)
http://www.modkraft.dk - http://www.ungeren.dk - http://www.christiania.org
Gravatar

#75 filmz-Asta 18 år siden

#73 Så blev jeg da lidt klogere ;)

#72 Det kan der være noget om ;)

Det svare vel egentlig til da jeg startede her inde og bl.a. skrev: *g*, *gs*, *LOL* osv osv...det var der vist ikke mange der forstod meningen af ;)
"P-p-please, Raoul. I can give you stars. Just drop the refrigerator on my head one more time"
Gravatar

#76 filmz-Emil 18 år siden

#49 Gravity > At du lige kan pille de 3 film ud på min liste, som udover deres underholdningsværdi stinker, beviser ikke særlig meget om min filmsmag. Alle folk har yndlingsfilm, som er dårlige film, men som man af en eller anden grund bare bliver underholdt af. "Op på fars hat" er f.eks. en film jeg kan huske fra at have set flere gange fra jeg var helt lille af, og af en eller anden grund morer den mig stadig. Rambo II var den første actionfilm jeg så sammen med min storebror, og den står stadig som et godt minde, hvilket måske er grunden til at jeg stadig synes filmen er god. Kom igen når du er kommet over stadiet hvor man klandrer andre folk for deres smag, for det hedder jo sjovt nok smag af en grund.
- I'm shocked, shocked to find that gambling is going on in here!
- Your winnings, sir.
- Oh, thank you very much.
Gravatar

#77 filmz-æsop 18 år siden

hvis i har set Ærens vej helt til slut ville i sikkert synes den kunne vinde. d synes jeg
No Luke, I am your father
Darth Vader
Gravatar

#78 Morbid 18 år siden

Hehe.. en af de kun 2 der har stemt på Barry Lyndon... far out!

Har dog ikke set "Det store gangsterkup", "Ærens vej" og "Lolita"
You need chaos in your soul to give birth to a dancing star.
Gravatar

#79 filmz-æsop 18 år siden

baary lyndon = 3 tim,er snak i det 17ende åhrundrede nej tak
No Luke, I am your father
Darth Vader
Gravatar

#80 dyg 18 år siden

En meget vanskelig poll, efter længere tids overvejen blev det til et kryds ved Barry Lyndon. På en delt andenplads kom Lolita, Clockwork Orange, 2001, Spartacus og Dr. Strangelove (bare for at illustrere hvor svært det var at vælge).
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind

Skriv ny kommentar: