-
"Star Wars: Episode V - Imperiet slår igen"33%
-
"Star Wars: Episode III - Sith-fyrsternes hævn"29%
-
"Star Wars: Episode IV - Stjernekrigen"16%
-
"Star Wars: Episode VI - Jedi-ridderen vender tilbage"15%
-
"Star Wars: Episode I - Den usynlige fjende"4%
-
"Star Wars: Episode II - Klonernes angreb"3%
Stemmer i alt: 1835
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#91 filmz-Bruce 19 år siden
Med hensyn til On-Z anmeldelsen, er han og jeg nok mange galakser fra hinanden mht. film, så det kan nok ikke være anderledes :)
The Legend of Zorro ******
Hulk: ******
Star Trek First Contact *****
Terminator 3: *****
Jagten på Masken ****
Så lad os ryge fredspipen og være enige om at være uenige :)
#92 JannikAnd 19 år siden
Det har jeg aldrig sagt...
#93 BN 19 år siden
Ja, eller lad mig påpege noget vi sikkert kan blive enige om:
Du har lavet en liste over dine favoritfilm, og jeg kan da - bare for at give dig en idé om hvilke film jeg ellers foretrækker - nævne, at vi faktisk er enige om en lang række film:
"Batman" (m. Michael Keaton), "En Verden Udenfor", "Dommedag Nu", "Gladiator", "Terminator 2", "Saving Private Ryan" og "Schindler's List2 hører alle på min top ti-liste (jeg har mange delte pladser på denne). Desuden har jeg mesterværket "Se7en", og min yndlingshumor er Monty Python, hvorfor jeg naturligvis også har "The Holy Grail" og "The Meaning of Life".
Og jeg elsker Hitchcock's film. "Menneskejagt" er min yndlingsfilm af den gamle mester. (Derefter kommer "Frenzy" og "Skjulte øjne", samt "The 39 Steps", "Fuglene" og "Psycho".)
Men øverst på min top 10-liste står den ubestidte nr. 1: Lords of the Rings Trilogy - Special Extended DVD editions (jeg betragter dem som én lang film).
#94 BN 19 år siden
#95 filmz-Bruce 19 år siden
Jeg håber meget meget meget på en SE version af netop LA. Confidential. Man ramte så meget rigtigt med den film :)
#96 BN 19 år siden
#97 filmz-Bruce 19 år siden
#98 BN 19 år siden
#99 darkwizat 19 år siden
bare citatet so be it jedi... der sidder jeg jo og knider mig i hænderne, det er så fed måden han manipolere med luke på, og så den endelige kamp mellem vader og luke så cool, elsker den film.
#100 filmz-Business Monkey 19 år siden
Muhuhuhuhu!
George Lucas er totalt overvurderet, men den gamle trilogi er den jeg er vokset op med som barn og har lært at elske...
Synd at en masse børn i dag kun lærer de nye film at kende (Episode I er allerede for gammel) og får ikke nuanceret i det mindste med den minimalistiske skønhed som de gamle film udtrykker...
http://www.zentropa.dk/videohilsen/