• Saving Private Ryan
    20%
  • Schindlers liste
    19%
  • Jagten på den forsvundne skat
    14%
  • Jurrasic Park
    13%
  • Indiana Jones og det sidste korstog
    10%
  • E.T.
    5%
  • Dødens gab
    4%
  • Catch Me If You Can
    3%
  • Minority Report
    3%
  • Nærkontakt af tredje grad
    3%
  • Indiana Jones og templets forbandelse
    2%
  • A. I. - Kunstig intelligens
    1%
  • Anden film
    1%
  • Indiana Jones og krystalkraniets kongerige
    1%
  • München
    1%
  • War of the Worlds
    1%

Stemmer i alt: 2862

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#21 filmz-loke76 13 år siden

Minority Report
That´s what I like about them highschool girls man. I get older, they stay the same age.
Gravatar

#22 Patriarch 13 år siden

Raiders. Men elsker generelt hans film.
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#23 sluppermand 13 år siden

Raiders uden tvivl.

Derefter Jaws, E.T. og Jurassic Park
Never trust a cop in a raincoat
Gravatar

#24 moulder666 13 år siden

Jeg var tæt på at stemme på Shaving Ryan's Privates...men Schindler's List er og bliver bare en bedre film!

Mange af hans andre film er bedre underholdning, men Schindler's List er nu engang en bedre film i mine øjne!
Min kritik er 100 procent berettiget i enhver redaktionel sammenhæng, og hvis du ikke kan se problemet, er du i benægtelse.

Gravatar

#25 Slettet Bruger [3795191815] 13 år siden

Det er fanme svært, manden har lavet så mange gode film, men "Raiders" må løbe med sejren.
Gravatar

#26 the_paki_don 13 år siden

Jeg har en veninde, som ikke kunne lide Steven Spielberg, fordi "han var sådan en mainstream filmskaber". Hun baserede dog sin udtalelse på "War of the Worlds", som jeg personligt synes om. Da jeg så forklarede hende, at manden har stået bag Schindlers Liste, Solens Rige, München og Saving Private Ryan, der helt klart viser hans sans for dybt rørende dramatik, så lukkede jeg munden på hende.

Stemte selv Saving Private Ryan, men Solens Rige, Indiana Jones filmene, Schindlers List, sågar Duellen... Mesterværker.

Somebody give that man an award! :b
Gravatar

#27 Riqon 13 år siden

Hvorfor er "Indiana Jones og krystalkraniets kongerige" overhovedet med som valgmulighed, når film som "Solens Rige" og "The Color Purple" ikke engang er med?
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#28 Høegh 13 år siden

Riqon (27) skrev:
Hvorfor er "Indiana Jones og krystalkraniets kongerige" overhovedet med som valgmulighed, når film som "Solens Rige" og "The Color Purple" ikke engang er med?

This
Det der må ske må ske, måske

Gravatar

#29 MOVIE1000 13 år siden

Sjovt nok kører den samme poll inde på Kino i disse dage.

Stemte The Last crusade.
Men det er sgu svært at vælge, for de fleste af hans film står til 5-6/6 i mit hoved.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#30 nitinkadk 13 år siden

Saving Pvt. Ryan

er blandt min top-3 all time liste. (Sammen med James Cameron's Aliens og John Carpenter's The Thing).

Skriv ny kommentar: