• Saving Private Ryan
    20%
  • Schindlers liste
    19%
  • Jagten på den forsvundne skat
    14%
  • Jurrasic Park
    13%
  • Indiana Jones og det sidste korstog
    10%
  • E.T.
    5%
  • Dødens gab
    4%
  • Catch Me If You Can
    3%
  • Minority Report
    3%
  • Nærkontakt af tredje grad
    3%
  • Indiana Jones og templets forbandelse
    2%
  • A. I. - Kunstig intelligens
    1%
  • Anden film
    1%
  • Indiana Jones og krystalkraniets kongerige
    1%
  • München
    1%
  • War of the Worlds
    1%

Stemmer i alt: 2862

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#1 HelmerJ 13 år siden

Måtte trække blank på denne her, kan simpel hen ikke svare på det.
Det eneste klare svar jeg kan gi, War of the worlds komme ind på sidste pladsen, mest fordi den er elendig
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Gravatar

#2 stoffer 13 år siden

Den er godt nok svær, men endte på München. Det er simpelthen den der har sagt mig mest, om end stort set alle sammen er rigtig gode.
Now the thing to remember, boys... flies spread disease, so keep yours closed!
Gravatar

#3 MMB 13 år siden

Jeg synes, Spielberg har lavet rigtig mange fremragende film, uden at have en enkelt der virkelig skiller sig positivt ud. Hmm, jeg tror næsten, jeg stemmer E.T.
Gravatar

#4 MMB 13 år siden

Og hvorfor i al verden komme med denne afstemning få uger før Tintin kommer i biografen. Idéen ved sådanne afstemninger er jo at gøre dem aktuelle...
Gravatar

#5 Åkepool 13 år siden

Der er sgu for mange gode. I hård kamp med "Jagten....", "Jaws" og "Nærkontakt...." faldt mit valg idag på "E.T.".
Men er også ret vild med mange af de andre, især "Jurassic park", "Minority report" og "Duel".
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#6 Castanea 13 år siden

Hvem er Steven Spielberg?
Gravatar

#7 Broomie 13 år siden

Valgte at stemme på A.I. En film, som overraskede mig meget utroligt meget, samtidig ramte den et eller andet i mig, som ikke mange film har gjort.
Gravatar

#8 Svagin 13 år siden

Umuligt.. Så faktisk både "Nærkontakt.." og "Jurassic Park" i sidste uge. Begge fantastiske, men endte med "Jurassic Park" selvom der var en fem-seks stykker i opløbet.
http://taxidriverfilm.blogspot.com/2011/04/100-gode-grunde-til-at-jeg-elsker-film.html
Gravatar

#9 skittlez 13 år siden

Ja, de skulle have haft en Hvem er Steven Spielberg mulighed (jvf. sidste afstemning), og så inddrage filmz-medlemsskabet hos dem der måtte svare dette. ;)

Stemte Raiders, men kunne lige så godt have stemt Schindler's List, E.T., 3rd Encounters el. Minority Report.

Har for øvrigt set alle hans film undtagen Always, så det må jeg hellere lige se at få gjort.
http://www.facebook.com/DampMusik
Gravatar

#10 Hr. Nielsen 13 år siden

Stemte på Raiders Of The Lost Ark/Jagten På Den Forsvundne Skat. Den er en af mine all-time favoritter! Men der er faktisk flere jeg finder rigtigt fantastiske af forskellige grunde. Som en note: Med den omtale Tintin fik i Tv af en dansk anmelder, glæder jeg mig stort til den. Det lød som om det kunne være en Return to form:)
I have my principles - And if you don't like them, I have others

Skriv ny kommentar: