• "Saving Private Ryan"
    27%
  • "Schindler's List"
    20%
  • "Raiders of the Lost Ark"
    12%
  • "Indiana Jones and the Last Crusade"
    9%
  • "Jurassic Park"
    9%
  • "Minority Report"
    7%
  • "E.T. the Extra-Terrestrial"
    5%
  • "Jaws"
    3%
  • "Close Encounters of the Third Kind"
    3%
  • Anden film
    2%
  • "Indiana Jones and the Temple of Doom"
    2%
  • "Empire of the Sun"
    2%
  • "Duel"
    0%

Stemmer i alt: 2676

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#91 danschier.dk 20 år siden

#75 Jeg har set alle filmene på listen, også de film der ikke er med, flere gange endda. Og ja, jeg jeg syntes også Schindler's list og Empire of the Sun er gode krigsfilm. Faktisk synes jeg Schindler's liste er bedre en Saving Privat Ryan, hvis jeg skal vælge mellem de to.

Min pointe med Steven Seagal kommentaren var, at du i #44 mener at folk ikke har set Spielberg's andre film fordi de synes Saving privat Ryan var den bedste film.
Prøv at være lidt mere åben, og acceptere at det ikke kun er din holdning til film, der er gældende.
Gravatar

#92 inflector 20 år siden

#86 jesperr er du ordblind? Bare lige for at få det på det rene, det er ikke ment som en fornærmelse.
selfimprovement is masturbation
Gravatar

#93 davenport 20 år siden

PredatorX - Jeg får stadig kuldegysninger og is i maven, når jeg skal se ET. Det har bare hængt ved, og den er for mig ret uhyggelig. Selvfølgelig ikke på samme måde længere, men jeg stoler sku ikke på den svampede, lille mongoltrold..
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#94 PredatorX 20 år siden

Ahhhh okey heheheh... så den som lille, men kan ærlig talt ikke huske hvilken effekt den havde dengang. Jeg kan dog svagt huske at hele den del af filmen, hvor ET er syg, faktisk VAR ret skræmmende.
thecleansing.net : you call we kill

Skriv ny kommentar: