-
"Saving Private Ryan"27%
-
"Schindler's List"20%
-
"Raiders of the Lost Ark"12%
-
"Indiana Jones and the Last Crusade"9%
-
"Jurassic Park"9%
-
"Minority Report"7%
-
"E.T. the Extra-Terrestrial"5%
-
"Jaws"3%
-
"Close Encounters of the Third Kind"3%
-
Anden film2%
-
"Indiana Jones and the Temple of Doom"2%
-
"Empire of the Sun"2%
-
"Duel"0%
Stemmer i alt: 2676
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#1 maniac 20 år siden
Endte dog med at stemme på "Raiders"
#2 JannikAnd 20 år siden
#3 Morbid 20 år siden
#4 JannikAnd 20 år siden
Du har overbevist mig... Nu er den min yndlingsfilm fra Spielberg. Nej, nu er det "Saving Private Ryan".
#5 El vez 20 år siden
#6 filmz-kain- 20 år siden
Saving Private Ryan og Raiders of the lost ark deler 2. Pladsen
#7 filmz-Daedalos 20 år siden
... Rigtig mange gode film der, næsten synd at sætte dem op mod hinanden :D.. jeg er til the last crusade med indiana... den har bare den der gensynsglæde og genseværdig man ikke kan komme over.. og så soundtracket :)... andet bud ville være saving private ryan... osse en fantastisk film.. især da den kom ud
How much does life weigh?
#8 filmz-Business Monkey 20 år siden
Spielberg er dog ikke lige en mesterlig instruktør, da han ser ud til at der skal gå to-tre film mellem, hver god en han laver...
Jeg har et spørgsmål...
Hvis man ser bort fra den opfordrende medynk til jøderne er Schinler's Liste så en god film? Hvis man altså ser bort fra den subjektive fremstilling af jøder.
Dette er altså ikke jødehad, men en objektivitetsfaktor jeg tager stilling til.
http://www.zentropa.dk/videohilsen/
#9 dyg 20 år siden
#10 SpielbergFreak 20 år siden
Schindler`s List er blandt min top tre film, men det er ikke en typisk Spielberg film, men jeg valgte den nu alligevel, men jeg ville egentlig helst have stemt Jaws, Raiders eller Close Encounters, men det havde jeg sikkert også "fortrudt":-)
Jeg kan ikke sætte hans film op mod hinanden.
Men det er nu nok Jaws og Close Encounters der er kronerne op værket (eller er det? kan ikke bestemme mig)
Jeg synes alt han laver er guld (på nær 1941, The Lost World og Sugarland Expresss)