-
Bjergkøbing Grand Prix39%
-
The Nightmare Before Christmas27%
-
Jeg bryder mig ikke om stop motion-film8%
-
Walter & Trofast - det store grøntsagskup7%
-
Flugten fra hønsegården5%
-
Corpse Bride5%
-
Fantastic Mr. Fox4%
-
Coraline3%
-
Anden film1%
-
Jimmy og den store fersken0%
Stemmer i alt: 2729
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#11 lasse78 13 år siden
#12 Lethal Injection 13 år siden
Coraline og Fantastic Mr Fox er også fantastisk smukke film som alle burde se! (Corpse Bride er bare flot at se på)
Også skal jeg da indrømme at jeg har et ømt punkt for Wallace and Gromit. :)
...Men hvem ialverden er de 8 procent der har sagt at de "IKKE bryder sig om Stop Motion"?! Det er da sgu en af de fedeste animations stile, c'mon!
#13 Betelgeuse 13 år siden
#14 elwood 13 år siden
Der er en der hedder anden film, og jeg skal da hurtigt ane jeg ikke aner hvem, de navne er som du nævnte 8-)
Ray Harryhausen, kender jeg dog godt, men det jo heller ikke til og vide hvem som har lavet den her liste, så ja alle kan ikke blive tilfreds hver gang.
Desuden spørges der om film, ikke Stop Motion eksperter, fordi så mangler Willis O'Brien self. også på listen, ku man fristes til og sige.
Men da det nu handler om film, så mener jeg stadigvæk det er et svært valg, jeg synes dog at Wallace And Gromit filmene altid har været underholdende, og jeg har nydt de film rigtig meget, Men fantastic Mr. Fox synes jeg også var en overraskende god film, så tror ikke rigtig jeg kan udnævne en farvorit, der er mange gode film, når det kommer til Stop Motion.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#15 Antlion 13 år siden
[url= of Tales"[/url] (1980, Yurij Norshtejn)
Det er bare spøjst, at der gøres plads til både "Chicken Run", "Corpse Bride" og "Fantastic Mr. Fox", men ikke de uundgåelige koryfæer indenfor genren.
#16 MMB 13 år siden
Antlion mestrer jo også den ædle kunst at finde navne på filmmagere frem, som man ikke engang drømte om eksisterede. :)
#17 Antlion 13 år siden
Nja, Norshtejn og Švankmajer kender størstedelen af animationsmagerne, hvilket de også bør gøre.
#18 Muldgraver 13 år siden
#19 JannikAnd 13 år siden
#20 MOVIE1000 13 år siden