• Terminator 2: Judgment Day
    77%
  • The Terminator
    13%
  • Terminator Salvation
    6%
  • Terminator 3: Rise of the Machines
    3%
  • Terminator: The Sarah Connor Chronicles
    1%

Stemmer i alt: 1623

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#41 BN 15 år siden

Thomsen (39) skrev:
Den ignorerer da lige netop sin egen fortælling. Det etableres tidligt i filmen, at T-1000 kan efterligne stemmer (ved plejeforældrene), så hvorfor behøver den at presse Sarah til at kalde på John. Det kunne den glimrende gøre selv. Det mest logiske ud fra missionsparameteret ville simpelthen være at slå Sarah ihjel med det samme for at fjerne endnu en forhindring mellem den og John. At T-1000 få minutter senere optræder i hendes skikkelse gør da bare tåbeligheden i den foregårende scene endnu tydeligere. Det er dårlig manuskriptskrivning.

Lad os om der er andre end mig, der har en mening om dén ting.

(Ved ikke / kan ikke huske, om der kan være noget om det, som dslacker nævner i #40; altså at T-1000 frem til dette øjeblik ikke har har hørt hendes stemme endnu og derfor ikke kan imitere den.)
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#42 Simm 15 år siden

Min liste:

Terminator 2
Terminator
Terminator 3
Terminator: The Sarah Connor Chronicles.

Jeg har desværre ikke set 4'eren endnu. Tror jeg venter til den kommer på DVD evt. Synes det er synd og skam at man har fortsat franchisen efter Arnold har takket nej. Christian Bale er en udmærket skuespiller, men jeg forestiller mig også at han tager lidt af Arnold-magien ud af filmene.

Jeg har set The Sarah Connor Chronicles på Kanal 6, her i foråret og hvor er den bare kedelig den serie. Handlingen slæææber sig afsted, jeg håber da godt nok sæson 2 opper sig lidt. Men måske passer Terminator-universet bare ikke ind i serieformatet? Jeg synes i hvertfald det er ret begrænset hvor meget historien har udviklet sig gennem sæson 1.

Summer Glau (Terminatoren Cameron) spiller ret godt i serien. Det samme gør Thomas Dekker (John Connor). Men det er mig en gåde hvorfor man har valgt Lena Headey som Sarah Connor.. Hun er for ung i rollen, taget i betragtning at TSCC foregår tidsmæssigt mellem T2 og T3. Hun har karakteren til at spille badass heltinde, men hun ligner slet ikke Linda Hamilton, som allerede i T2 ikke ser sååå ung ud længere. Med tanke på hvor mange resourcer producenterne har til rådighed til trods for et (muligt) stramt budget, så burde de have fundet et bedre match end Headey.
Gravatar

#43 filmz-ab 15 år siden

Puha, den er svær. Elsker dem begge.

Den første er selvfølgelig mere original, og mere uhyggelig. Del 2 er til gengæld en drøm af en actionfilm, med effeker og action, som har skrevet filmen i historien. Det må blive uafgjort. Begge mesterværker.

Mht T3 og T4, så er det for mig nemt. Jeg kunne bedre lide T3.
You wanna know what happens to an eyeball when it gets punctured?
Gravatar

#44 Chronotau 15 år siden

synes 4'eren har været den bedste endnu, da jeg ikke var så meget til 3'eren. De to tidligere film synes jeg bare er begyndt at være for gamle. I kan kalde mig idiot, men jeg bryder mig ikke om film der er ældre end 1995 maks.
Gravatar

#45 filmz-Bruce 15 år siden

T1: 7/10
T2: 8/10
T3: 4/10
T4: ?

#44 Thanks! Idiot!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#46 BN 15 år siden

I kan kalde mig idiot, men jeg bryder mig ikke om film der er ældre end 1995 maks.

Det kunne være interessant at lade dig se 10 film, af hvilke 5 var fra FØR 1995 og 5 var fra EFTER 1995. Det skulle alle være film, du aldrig har set før, og du ville ikke få nogen som helst forhånds-oplysninger om produktionsår, medvirkende, instruktør o.s.v.

Meeeeeen .... måske risikerer man i visse tilfælde, at du ville genkende en skuespiller og sige: 'Hov, den der film har godt nok været fantastisk indtil nu, men jeg kan se på den der skuespillers alder, at filmen må være fra FØR 1995, så dén film bryder jeg mig ikke om!'

Idiot!

http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#47 inflector 15 år siden

#44 Det er det dummeste jeg har hørt, siden Caligula gjorde sin hest til konsul.

Stemte på T2 som stadigvæk den dag i dag er fremragende underholdning. Eteren er også stadigvæk rigtig god, selvom effekterne med nytidens øjne ser lidt sløje ud, men det gør den nu ikke til en dårligere film

selfimprovement is masturbation
Gravatar

#48 T-1000 15 år siden

Terminator 2

1) Terminator 2
2) Terminator 1
3) Terminator Salvation
4) Terminator 3
5) Terminator: The Sarah Connor Chronicles
Pain can be controlled - you just disconnect it.
Gravatar

#49 SpielbergFreak 15 år siden

Jeg vil gerne benytte mig lejligheden til, når du nu så elegant selv beder om det, at kalde dig: "IDIOT!"

Undskyld hvor gammel er du? Er Transformers din favorit film?

Min top 4:

1. plads:
T2: FABELAGTIG!

Delt. 2 plads:
T1: Genial historie og en sand klassiker, men er lidt grå og 80'er efterhånden (har nok noget at gøre med, at den er fra før '95)
T4: Godt kickstart af en fed franchise!

3. plads:
T3: Nick Stahl.....nej tak! Er mere en parodi end et enligt kapitel, har ikke meget nyt at byde åp. Men jeg elsker slutningen, og uden den kunne vi ikke få en 4 (og forhåbentlig en 5'er og en 6'er)

The Sarah Connor Chronicles skal jeg bestemt ikke se, selvom det er efter '95.
Gravatar

#50 filmz-Bruce 15 år siden

inflector (47) skrev:
#44 Det er det dummeste jeg har hørt, siden Caligula gjorde sin hest til konsul.

Hehe ;D
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140

Skriv ny kommentar: