-
Terminator 2: Judgment Day77%
-
The Terminator13%
-
Terminator Salvation6%
-
Terminator 3: Rise of the Machines3%
-
Terminator: The Sarah Connor Chronicles1%
Stemmer i alt: 1623
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#31 filmz-jonasgr 15 år siden
'Cause I'm evil"
#32 dslacker 15 år siden
http://www.imdb.com/mymovies/list?l=18871440
#33 BN 15 år siden
Er den så god, at du har stemt på den?
#34 Thomsen 15 år siden
Arh, nu ikke helt da. Den har stadigvæk nogle svipsere og ignorerer rask væk ting, der allerede er blevet etableret i den første film eller tidligere i sin egen fortælling, fx at en terminator kan efterligne stemmer. Og alligevel forsøger T-1000 i sidste akt at presse Sarah til at kalde sin søn hen til dem!?!
For mig har T2 altid været en flødebolle. Behagelig, men hurtigt glemt. Furlong overspiller forfærdeligt efter min mening, og jeg bryder mig egentligt heller ikke om hele grundkonceptet om "liquid metal" som basis for en troværdig cyborg. Etteren derimod er lige min kop te: Kort, stramt fortalt, low budget og med en overraskende dyster historie, der har et fint twist. Så skid hul i, at stopmotion-effekterne ser antikverede ud i dag. :-)
#35 MOVIE1000 15 år siden
min top 4
T2
T1
T serien
T3
jeg har ikke set T4 endnu venter til den udkommer på dvd/blu ray
#36 BN 15 år siden
Hvad mener du? T-1000 efterligner da John's stedmors stemme tidligt i filmen, og i den scene du henviser til, er det ikke Sarah vi ser. Det er derimod T-1000, der efterligner både Sarah's krop og stemme.
#37 Thomsen 15 år siden
#38 BN 15 år siden
Nåja, det er korrekt. Men det viser jo bare, at T-1000 bruger alle tænkelige midler og tricks for at nå sit mål.
Min hovedpointe er, at T2 IKKE - sådan som du skrev - kan siges at "ignorere ting, der allerede er blevet etableret i den første film" og heller ikke "tidligere i sin egen fortælling", for du glemmer, at T-1000's efterligning af Sarah's krop og stemme ikke sker FØR, men EFTER at han har spiddet hende gennem skulderen og forlangt, at hun kalder på John.
Måske skulle du gense den? hehe
#39 Thomsen 15 år siden
#40 dslacker 15 år siden
mht bn's ? til mig om hvad jeg stemte på så er det T2 :-) , men jeg vil absolut sætte TVserien på 2.pladsen... Den har mange sjove ideer, effekterne er ganske ok og Summer Glau er bare god til at spille mærkelig og nuser ;-)
http://www.imdb.com/mymovies/list?l=18871440