• Hvem er Terrence Malick?
    52%
  • Den tynde røde line
    21%
  • Jeg kan ikke lide hans film
    12%
  • The Tree of Life
    6%
  • The New World
    5%
  • Badlands
    3%
  • Days of Heaven
    2%

Stemmer i alt: 1546

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#91 Antlion 13 år siden

At "Kubrick og Trier jo er Hollywood ved siden af" virker heller ikke rigtig...
Gravatar

#92 JannikAnd 13 år siden

Antlion (91) skrev:
At "Kubrick og Trier jo er Hollywood ved siden af" virker heller ikke rigtig...
Goes without saying...
Gravatar

#93 Bruce 13 år siden

JannikAnd (90) skrev:
Men har krigsfilm større potentiale end ikke-krigsfilm? Jeg forstår ikke argumentationen...

Jeg tror der menes potentiale indenfor krigsfilms genren og dermed formentlig, at krigsfilm pr. definition skal opfylde et bestemt krav før andre. Og jeg gætter .... action og eksplosioner :)
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Gravatar

#94 JannikAnd 13 år siden

Bruce (93) skrev:
Jeg tror der menes potentiale indenfor krigsfilms genren og dermed formentlig, at krigsfilm pr. definition skal opfylde et bestemt krav før andre. Og jeg gætter .... action og eksplosioner :)
Jeg må stadig melde fisk. Forstår det ikke.
Gravatar

#95 Antlion 13 år siden

Bruce (93) skrev:
Og jeg gætter .... action og eksplosioner :)

À la [url=
Gravatar

#96 JannikAnd 13 år siden

Antlion (95) skrev:
À la Men... Nu er det godt nok hele fire uger siden jeg sidst så "Thin Red Line" - men jeg husker gudhjælpemig nogle af de smukkest koreograferede actionsekvenser længe.
Gravatar

#97 Bruce 13 år siden

#96 Og det har du HELT ret i.
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Gravatar

#98 Babo Rises 13 år siden

Thin Red Line mangler ikke action. Det er der fine mængder af. Den er blot lidt langtrukken og lang til min smag.
Gravatar

#99 Skeloboy 13 år siden

Når desværre ikke at se den igen i dag...kunne godt, men har lidt tømmermænd, så det vil være spild :)

JannikAnd (96) skrev:
Men... Nu er det godt nok hele fire uger siden jeg sidst så "Thin Red Line" - men jeg husker gudhjælpemig nogle af de smukkest koreograferede actionsekvenser længe.

Må nok hellere få den set igen...erindrier den ikke rigtig godt. Og da jeg så den var jeg ikke helt begejstret for den, men det er lang tid siden, og min filmsmag er lidt anderledes nu.
Gravatar

#100 IK 13 år siden

Jeg var faktisk også overrasket over mængden af action i Thin Red Line. Jeg forventede noget i stil med Letters From Iwo Jima eller Apocalypce Now, og den minder også lidt om dem, men indeholder meget mere action.

Skriv ny kommentar: