• "Minority Report"
    19%
  • "Interview with the Vampire"
    16%
  • "Top Gun"
    12%
  • "Rain Man"
    11%
  • "Mission Impossible"
    9%
  • "Magnolia"
    7%
  • "Vanilla Sky"
    7%
  • "Jerry Maguire"
    6%
  • Anden film
    5%
  • "Born on the Fourth of July"
    4%
  • "Eyes Wide Shut"
    3%

Stemmer i alt: 1586

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#381 davenport 20 år siden

Jeg kan bedst lide noget med okse. Jeg er ikke den store skinkemester og jeg er træt af pep.
Der skal bare være masser af ost og grøn pebber og gerne majs. Dertil hvidløg i mængder. Og så altid ekstra salt!!

Det kurerer alt!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#382 lagoni 20 år siden

Hvis man absolut skal ha pizza, så skal det da være en Hawaii (eller Jamaica, som nogen vælger at kalde det) med skinke og ananas. Men hvis jeg har valget, tager jeg selvfølgelig dürum i stedet :)
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#383 McPeter 20 år siden

#380 - Din favorit = min favorit! :-) Dog kan jeg nogle gange også godt lige at putte rød peber ovenpå - det skulle du prøve en dag! :-) Dit andet bud er også ganske godt!

#381 - Okse, grøn peber og maj?! Ej, det tror jeg så ik jeg ku tænke mig! :-) Hurra for at være forskellige!

Har lige været ned på en café og drikke et par drinks - forholdene i Spanien er ganske gode... for 25kr for man en drink hvor 2/3 af glasset til at starte med består af is og sprut... :-D

Har tilgæld lige hældt noget Gammel Dansk på nogle af mine spanske venner - det var dæleme sjovt!!! Hvis I nogensinde skal til Spanien, så husk at ta en flaske Gammel Dansk med! Det er yderst underholdende når de før så kække drenge pludselig bukker helt under! :-D Ok, fair nok - jeg er da heller ikke helt vild med det, men klarede det bedre end dem i hvert fald! :-) Hehehe... Nu holder vi lige siesta og så skal der købes ind til druk før vi går amok! :-)
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#384 nakalay 20 år siden

Jeg kan nu bedst lide en dejlig hjemmebagt pizza med kun tomatsauce, ost, evt. nogle pepperoni og selvfølgelig diverse krydderier.
We've got chicken tonight. Strangest damn things. They're man made.
Gravatar

#385 filmz-Asta 20 år siden

Jaaaa....Shawarma og salat! Det er mam!
Men ellers en skinke og ost (+ extra ost!) fra pizzariaet nede på Damhustorvet. De er fremragende til at lave pizzaer.
...og man kan der også få en Eddie-pizza...*G*

Men min aftensmad idag: Frisk grøn pasta med parmesan. Det er sørme da en lidt trist oplevelse... :-(

#384 Jamen, du skal da være mere end velkommen til at lave mig sådan en *G*
"P-p-please, Raoul. I can give you stars. Just drop the refrigerator on my head one more time"
Gravatar

#386 nakalay 20 år siden

#385 Det ville være mig en glæde :D
We've got chicken tonight. Strangest damn things. They're man made.
Gravatar

#387 filmz-Asta 20 år siden

#386 Så vil jeg håbe at den har fået gode anmeldelser ;-)

(Uha! Så er der ikke langt til de 400!!!)
"P-p-please, Raoul. I can give you stars. Just drop the refrigerator on my head one more time"
Gravatar

#388 filmz-Wacker 20 år siden

Var det ikke en ide om i to fik hinandens telefonnumre, så i kunne sms i stedet for forum snak :-)
Don't you know who I am? I'm Juggernaut, bitch!!

http://www.samarit.dk
Gravatar

#389 filmz-Asta 20 år siden

#388 Det kan man vil sige om så mange andre folk her inde, men så var tråden jo aldrig blevet så lang. Det kan ikke være rigtigt at det kun Nakalay og jeg der skal gå til galgen...
Gravatar

#390 filmz-Plimmer 20 år siden

Så slem er han da heller ikke..
Famous last words: What duck?

Skriv ny kommentar: