-
"Minority Report"19%
-
"Interview with the Vampire"16%
-
"Top Gun"12%
-
"Rain Man"11%
-
"Mission Impossible"9%
-
"Magnolia"7%
-
"Vanilla Sky"7%
-
"Jerry Maguire"6%
-
Anden film5%
-
"Born on the Fourth of July"4%
-
"Eyes Wide Shut"3%
Stemmer i alt: 1586
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#381 davenport 20 år siden
Der skal bare være masser af ost og grøn pebber og gerne majs. Dertil hvidløg i mængder. Og så altid ekstra salt!!
Det kurerer alt!
#382 lagoni 20 år siden
#383 McPeter 20 år siden
#381 - Okse, grøn peber og maj?! Ej, det tror jeg så ik jeg ku tænke mig! :-) Hurra for at være forskellige!
Har lige været ned på en café og drikke et par drinks - forholdene i Spanien er ganske gode... for 25kr for man en drink hvor 2/3 af glasset til at starte med består af is og sprut... :-D
Har tilgæld lige hældt noget Gammel Dansk på nogle af mine spanske venner - det var dæleme sjovt!!! Hvis I nogensinde skal til Spanien, så husk at ta en flaske Gammel Dansk med! Det er yderst underholdende når de før så kække drenge pludselig bukker helt under! :-D Ok, fair nok - jeg er da heller ikke helt vild med det, men klarede det bedre end dem i hvert fald! :-) Hehehe... Nu holder vi lige siesta og så skal der købes ind til druk før vi går amok! :-)
#384 nakalay 20 år siden
#385 filmz-Asta 20 år siden
Men ellers en skinke og ost (+ extra ost!) fra pizzariaet nede på Damhustorvet. De er fremragende til at lave pizzaer.
...og man kan der også få en Eddie-pizza...*G*
Men min aftensmad idag: Frisk grøn pasta med parmesan. Det er sørme da en lidt trist oplevelse... :-(
#384 Jamen, du skal da være mere end velkommen til at lave mig sådan en *G*
#386 nakalay 20 år siden
#387 filmz-Asta 20 år siden
(Uha! Så er der ikke langt til de 400!!!)
#388 filmz-Wacker 20 år siden
http://www.samarit.dk
#389 filmz-Asta 20 år siden
#390 filmz-Plimmer 20 år siden