• "Minority Report"
    19%
  • "Interview with the Vampire"
    16%
  • "Top Gun"
    12%
  • "Rain Man"
    11%
  • "Mission Impossible"
    9%
  • "Magnolia"
    7%
  • "Vanilla Sky"
    7%
  • "Jerry Maguire"
    6%
  • Anden film
    5%
  • "Born on the Fourth of July"
    4%
  • "Eyes Wide Shut"
    3%

Stemmer i alt: 1586

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#51 filmz-Daniel_Logan 20 år siden

Alt med Richard Chamberlain er noget lort. Seriøst. Shogun var god som bog, og så kommer den tumpe og ødelægger det hele...
----------
I am like a wild horse, and you can't tame me..
Gravatar

#52 filmz-Asta 20 år siden

Jeg synes nu altså at den serie var vildt god. Og bogen er også fremragende *S*
"P-p-please, Raoul. I can give you stars. Just drop the refrigerator on my head one more time"
Gravatar

#53 coolflash 20 år siden

Svær poll. Der er rigtig mange geniale film at vælge imellem.

"Interview with the Vampire" har, og vil altid, have en speciel plads i mit hjerte. Den ligger højt oppe på min liste over bedste film gennem tiderne.

"Minority Report" havde et utrolig lækkert look og en fængende historie.

"Eyes Wide Shut" er en rigtig lille filmperle.

Dog er den mest helstøbte af dem alle uden tvivl (!!) "Magnolia". En af de bedst castede film jeg har stødt på. Fortræffelig sammensat historie. Dejlig dybde. Store følelser. Et sandt mesterværk.
"Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don't need."
Gravatar

#54 Michael Andersen 20 år siden

'Magnolia'. En af de bedst castede film jeg har stødt på."

Når man engang imellem hører Gabrielles sang "Dreams can Come True" i radioen, så kan jeg ikke lade være med at tænke på William H. Macy som altid hører dette nummer i sin lamme lille bil :) Hvilken taber!
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#55 filmz-Daniel_Logan 20 år siden

Jerry Maguire! VEd ikke hvad det er ved den, men det er en af mine yndlingsfilm.
----------
I am like a wild horse, and you can't tame me..
Gravatar

#56 coolflash 20 år siden

Heh ja! Den stakkels lille bitte mand :)

Men - har dog også en hvis sympati for karakteren... Folk som bliver evigt overset og dulmer sig med melankolske der-er-håb-endnu-hits, er nok ikke verdens mest lykkelige mennesker.
"Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don't need."
Gravatar

#57 filmz-Mou1985 20 år siden

Sys helt klart Vanilla Sky, den er fed fordi den er så inviklet første gang man ser den, gider ik de film hvor man alligevel finder ud af hvorn den slutter efter man har set den 10 min.... Minority Report er sq for lang-trukket...men okay film...sys A Few Good Men mangler på listen, da den også er rigtig fed.
Gravatar

#58 El vez 20 år siden

Jeg synes det eneste tidspunkt A Few Good Men holder, er de få scener Jack er med, han er simpelthen fænomenal..

Man skal naturligvis heller ikke gå glip af det tilhørende prank call.
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#59 Michael Andersen 20 år siden

"I'm calling the cops!"

Funny guy! :)
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#60 El vez 20 år siden

Hehe.. Så fedt at han fyrer "Colonel Nathan R. Jessup, commanding officer marine ground forces, Guantanamo Bay Cuba" af 3 gange, 3. gang kan prankerne dog heller ikke holde masken.
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."

Skriv ny kommentar: