-
Top Gun24%
-
Man on Fire14%
-
True Romance13%
-
The Last Boy Scout12%
-
Enemy of the State11%
-
Déjà Vu5%
-
Beverly Hills Cop II5%
-
Spy Game5%
-
Crimson Tide3%
-
Unstoppable3%
-
Days of Thunder1%
-
The Fan1%
-
Kapring af Metro 1 2 31%
-
Domino1%
-
The Hunger0%
-
Revenge0%
Stemmer i alt: 2171
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#31 Hindbær 12 år siden
#32 Troels 12 år siden
denne scene er fantastisk!:
#33 Thomsen 12 år siden
Samme her.
#34 fc-andeby 12 år siden
#35 Richard Burton 12 år siden
Det gik helt galt med Domino, da han lod sig overvælde af den æstetisk grimme fodmaler kameraføring og man igennem to timer måtte forsøge at sync'e filmens lydside med Brakhage billedsiden. Taking Pelham 1 2 3 var ligeledes et fælt fejlskud, drænet for spænding og fuldkommen underlegen sit original forlæg.
Heldigvis stoppede han med en god film, Unstoppable, som perfekt illustrerer, hvor meget en instruktør, som evner det basale håndværk, old school effekter og elementær suspence, kan få ud af en død ting, filmens ene skurk ... et tog. Det var en passende slutning, når der nu endelig skulle være én, som satte effektive virkemidler i relief til tidens knæfald for overdimensionerede CGI produktioner.
Et par gange var Tony oppe "og snuse" i "8'er laget", hvilket, genren taget i betragtning, så absolut var godkendt. Man jeg forventede mig nu aldrig dette og blev altid tilfreds, når den næste "lille 7'er" kom forbi.
#36 Lehrmann 12 år siden
I min verden den bedste eksekvering af en Tarantino-storyline.
#37 Richard Burton 12 år siden
#38 jessup 12 år siden
Meget enig og aligevel har har lavet et par film der var slemt underholdende, som sidder fast og gør fraværet af manden mere vemodigt.
#39 HelmerJ 12 år siden
#40 Lehrmann 12 år siden
Mon Scott (eller Tarantino) havde set lidt Wild at Heart?