• Jeg bryder mig ikke om "Twilight Saga"
    49%
  • Jeg har ikke set filmene
    30%
  • "Eclipse"
    10%
  • "Twilight"
    9%
  • "New Moon"
    2%

Stemmer i alt: 1577

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#1 Ericmase 13 år siden

Jeg bryder mig ikke om "Twilight Saga", men ellers er den bedste nok "Eclipse". :)
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#2 Lord Beef Jerky 13 år siden

Jeg mangler stadig Eclipse... hvis den er ligeså slem som de to første, vælger jeg at jeg ikke bryder mig om filmene. De to første står til 2/6 for mit vedkommende.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#3 MOVIE1000 13 år siden

Har kun set Twilight og det var ikke helt min kop te, så jeg stemte Bryder mig ikke om Twilight sagaen, jeg skal sikkert også se de andre, men jeg har lave forventninger, jeg vil kun se dem for at bekræfte mig selv om mine fordomme overfor den serie
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#4 Kruse 13 år siden

"Jeg har ikke set filmene."
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#5 filmz-Claudius 13 år siden

Afskyr alt der bare lugter lidt af Twilight.
http://www.newsweek.com/2010/04/30/why-i-hate-3-d-and-you-should-too.html
Gravatar

#6 dyg 13 år siden

Jeg har ikke set filmene, og jeg har ikke lyst til at se filmene. Uden reelt at vide noget som helst om universet og filmene, så lader det ikke til at være film, der vil fange min interesse.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#7 Skeloboy 13 år siden

Har ikke set filmene. Er helt sikker på, jeg ikke kan lide dem. Men skal da ikke afvise de bliver set engang i TV
Gravatar

#8 Åkepool 13 år siden

Mangler at se den sidste, så jeg stemte blankt, da den skulle være noget bedre end de to første, som var lidt kedelige. Så kunne det jo ende med at den fik min stemme, fremfor "Jeg bryder mig ikke om "Twilight Saga".
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#9 filmz-ab 13 år siden

Af de tre, Twilight. Den kunne man udholde.
You wanna know what happens to an eyeball when it gets punctured?
Gravatar

#10 filmz-Claudius 13 år siden

Jeg tillader mig at formode, at folk der ikke kan lide Twilight nok heller ikke har set dem.

Hvis det er korrekt har 78% af de svarende slet ikke set de her film. Eller i hvert fald har 78% enten slet ikke set dem eller bryder sig ikke om dem.

Tør vi konkludere, at brugerne på Filmz ikke ligefrem er målgruppen? :)
http://www.newsweek.com/2010/04/30/why-i-hate-3-d-and-you-should-too.html

Skriv ny kommentar: