• Guardians of the Galaxy
    26%
  • Pitch Black
    26%
  • Drengen og jern-kæmpen
    10%
  • The Chronicles of Riddick
    10%
  • The Fast and the Furious
    9%
  • Riddick
    5%
  • Fast & Furious 5
    4%
  • xXx
    4%
  • En anden film
    3%
  • Elitepædagogen
    2%
  • The Last Witch Hunter
    1%

Stemmer i alt: 344

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#11 Gorman 7 år siden

Pitch black klart bedste Diesel-film, hvor han er main character. Er ikke enig i at Chronichles er bedre, de er faktisk ret ringe efter min mening. Alt i alt er GOTG bedste film, men i min optik er det ikke en Vin diesel film, han har birolle deri og den er ikke bygget op om ham og hans stil.
Hudson til Vasquez i "Aliens": "Have you ever been mistanken for a man? No, have you!!!
Gravatar

#12 Pistolprinsen 7 år siden

Jeg læste et sted, at det faktisk var skrevet i manuskriptet, at han skulle ende med at dø i 'Pitch Black', og at Radha Mitchell skulle være heltinden, der reddede det hele...
...men til slut i produktionen blev man eing om, at der så ville gå for meget "Ripley' (fra Alien) i det, og man ændrede manuskriftet, så hun døde i stedet og han overlevede.

Ganske interessant, synes jeg...
Lidt trold er man vel altid :-)
Gravatar

#13 peter2217 7 år siden

den rolle i saving private ryan var hans bedste før han blev et muskel bundt med flade replikker som lets do this jeg synes han er en mega ringe skuespiller men passer godt til de film han er med i
Gravatar

#14 adamluthor 7 år siden

Vin Diesel has done some extraordinary roles in his movies like in XXX Return of Xander Cage. He was awesome and I mean all the way. He is one of my favorite actors. He looked cool in his fur coat.
Gravatar

#15 kblood 7 år siden

peter2217 (13) skrev:
den rolle i saving private ryan var hans bedste før han blev et muskel bundt med flade replikker som lets do this jeg synes han er en mega ringe skuespiller men passer godt til de film han er med i


Siden Saving Private Ryan ikke engang er på listen, vil jeg mene folk generelt er uenige med dig. Både angående flade replikker og at han spiller dårligt. Ikke at han er fantastisk skuespiller, men de roller han spiller synes jeg han passer meget godt ind i og at han spiller dem godt.

Og at hans replikker ofte er gode. Kan ikke helt sige om de mest er flade, men sådan husker jeg det ikke.

Skriv ny kommentar: