• Guardians of the Galaxy
    26%
  • Pitch Black
    26%
  • Drengen og jern-kæmpen
    10%
  • The Chronicles of Riddick
    10%
  • The Fast and the Furious
    9%
  • Riddick
    5%
  • Fast & Furious 5
    4%
  • xXx
    4%
  • En anden film
    3%
  • Elitepædagogen
    2%
  • The Last Witch Hunter
    1%

Stemmer i alt: 344

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#1 Munchkim 7 år siden

Sjovt at Drengen og Jern-Kæmpen er på listen, men Guardians of the Galaxy ikke er. Det er vel cirka samme "rolle" han har haft i disse to film :)
Gravatar

#2 Geekalot 7 år siden

The chronicles of riddick fed univers :)
Gravatar

#3 Andreas Ellemann 7 år siden

Vi kan godt lige tilføje Guardians of the Galaxy, selvom jeg personligt vil mene han har en større rolle i The Iron Giant og væsentligt flere replikker og lyde end bare "I am groot" :)
Det lyder hvert fald som han har haft stor betydning for filmen ifølge instruktøren:
Gravatar

#4 David Munch 7 år siden

The Chronicles of Riddick.

Totalt lækker scifi film, hvor Diesel får lov til at slå sig totalt løs. SÅ ærgeligt de aldrig kom med en efterfølger til den, som de snakkede om i flere år..
Gravatar

#5 stav 7 år siden

Jeg er nødt til at stemme blankt, det er et umuligt spørgsmål med alle de skønne Vin Diesel-roller
Gravatar

#6 Fuzhi2 7 år siden

Saving Private Ryan
Gravatar

#7 Andreas Ellemann 7 år siden

David Munch (4) skrev:
The Chronicles of Riddick.

Totalt lækker scifi film, hvor Diesel får lov til at slå sig totalt løs. SÅ ærgeligt de aldrig kom med en efterfølger til den, som de snakkede om i flere år..


Den er ret fed ja. Og hvis ikke du allerede vidste det, kom der altså en efterfølger i 2013, "Riddick", som du også kan stemme på. :)
Gravatar

#8 kblood 7 år siden

Geekalot (2) skrev:
The chronicles of riddick fed univers :)


Helt klart. Forstår ikke helt hvordan Pitch Black kom øverst? Jeg troede ikke den var specielt kendt eller set, og så syntes jeg nu også Chronicles of Riddick er bedre. Jeg syntes at Riddick virker til at prøve at gøre lidt det samme som Pitch Black, men der syntes jeg Pitch Black gør det bedre.

Jeg tror også jeg skal have gået i gang med Assault on Dark Athena. Det skulle være et spil hvor det er gået godt med at lave en film til et spil, men så også gjort hvor at det jo er en ny historie.
Gravatar

#9 Geekalot 7 år siden

#8 Har også forstået at spillet skulle være med en ret god historie, dog aldrig fået det prøvet.
Så ham også gerne lave flere Riddick film :)
Gravatar

#10 sunijoensen 7 år siden

Hvis det er blandt alle film han har været med i, så 100% Saving Private Ryan.
A Mo-Jo, it's a very high-tech machine that transmits pages over the telephone! It only takes eighteen minutes a page!

Skriv ny kommentar: