-
Bryder mig ikke om "vs."-princippet37%
-
"AVP: Alien vs. Predator"23%
-
"The People vs. Larry Flynt"14%
-
"Freddy vs. Jason"11%
-
"Kramer vs. Kramer"9%
-
"Godzilla vs. Mechagodzilla"3%
-
"King Kong vs. Godzilla"2%
-
"Earth vs. the Flying Saucers"1%
Stemmer i alt: 1771
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#41 filmz-Kadann 18 år siden
Men nu er det vel ikke ligefrem svært at finde ud af hvilken der poll der er seriøs og hvilken der er useriøs, så mon ikke folk stemmer derefter?
#42 lyspunkt 18 år siden
#43 duuk74 18 år siden
#41 Eh jo, hvis man ikke kender til den type "humor" herinde, så er det da svært at gætte om det var en fejl i poll'en. Og hvorfor laver man så en mulighed for at svare "bryder mig ikke om vs. princippet."?? Det er jo en seriøs svarmulighed, der kunne lægge op til debat. Prøv blandt andet at se på folks svar og se hvordan poll'en er blevet opfattet rundt omkring.
Kan personligt ikke rigtig se det sjove. Lav da i det mindste nogle langt ude/platte svar muligheder. Det plejer man at gøre i "gas polls" ;)
#44 runehansen76 18 år siden
Ej, jeg arbejder jo aften + weekend så jeg har fri hver anden uge - det er top nice! Hvad med dig - skal du ikke skrive nogle rep ind i stedet for at stene på filmz?! ;P
www.FaceBook.com/runehansen76
#45 Saenjaina 18 år siden
Næh det er ikke svært. Som det nok fremgår har jeg jo heller ikke svært ved at se manglen på mening eller seriøsitet i denne poll. Det er jo ikke det der er problemet. Filmz er jo generelt en meget seriøs side, med kvalitets anmeldelser og dygtige journalister. Det er bare nogle gange ærgerligt at afstemningerne er så uregelmæssige m.h.b. hvor seriøst man skal tage dem. Jeg kunne personligt godt tænke mig, at afstemningerne, om de er sjove eller ej, i det mindste kan aflæses og tolkes seriøst. Dermed ikke sagt at de ikke må skrives i et ironisk sprog. Det kan sagtens bruges sagligt alligevel. Men især denne afstemning er lidt pjattet i og med man ikke kan bruge det overhovedet. Det synes jeg bare er en skam.
#42 -
Ja jeg kunne foreslå nogle selv. Men hvorfor skulle jeg? Jeg sidder ikke og siger at alle ikke kan finde ud af noget og at jeg bliver nød til at gøre det selv, hvis det skal gøres ordenligt. Der har været mange fede afstemninger so far. Jeg har tit overvejet forskellige afstemninger jeg ville indsende. Men de har tit været oppe før eller har jeg fortrudt dem.
Bottomline: En afstemning skal kunne tolkes seriøst. Selvom der er en tredje "høhø" mulighed som dække for "Ved ikke".
#46 filmz-Kadann 18 år siden
Jeg vil nu stadig mene at det er ren logik at sådan et spørgsmål og film som "Kramer vs. Kramer" og "Alien vs. Predator" puttet i samme poll, er useriøst.
#45 -
Så må vi bare konstatere at vi er uenige og så er der ikke mere i det.
#47 thomas040 18 år siden
kun antonio vivaldi, og henry purcell... men det er jo bare allerede eksisterende musik... har filmen ingen komponist?
#48 Saenjaina 18 år siden
#49 keitel 18 år siden
Kramer på andenpladsen.
#50 sizanx 18 år siden