• Bryder mig ikke om "vs."-princippet
    37%
  • "AVP: Alien vs. Predator"
    23%
  • "The People vs. Larry Flynt"
    14%
  • "Freddy vs. Jason"
    11%
  • "Kramer vs. Kramer"
    9%
  • "Godzilla vs. Mechagodzilla"
    3%
  • "King Kong vs. Godzilla"
    2%
  • "Earth vs. the Flying Saucers"
    1%

Stemmer i alt: 1771

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#51 MikkelHJ 18 år siden

Jeg stemte på Freddy Vs. Jason. Det er en film, der virkelig formår at udnytte begge universer til fulde. Udover det er der nostalgi for alle pengene, når to af firsernes største teenagedræbere tørner sammen i en kamp til døden...
Don't you dare take Miles. You can take the children, but you leave me my monkey.
Gravatar

#52 filmz-jonasgr 18 år siden

kramer vs kramer er den bedste vs film jeg lige kender til. Jeg synes dog ikke decideret om det, nok mest fordi der er lavet så utrolig mange film i lige netop denne kategori.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#53 enfilmnørd 18 år siden

"Godzilla vs. Mechagodzilla"
"Guuump! Whats your sole purpose in this army?"
"To do whatever you tell me drill sergeant!"
"God dammit, Gump! You a god damn genius.

#54 18 år siden

Nu har jeg ikke læst de ovenstående indlæg, så måske har en anden allerede skrevet det. Det er jo en latterlig poll, for "Kramer vs. Kramer" og "The People vs. Larry Flynt" er jo blot titler og har intet med versus-idéen at gøre. Altså kan de ikke indgå i sammenligningen.

Versus-film og andre film, der mixer forskellige universer, stinker i reglen max. Kan dog forestille mig, at Superman vs. Batman kunne være ok.
Gravatar

#55 duuk74 18 år siden

#54 Det giver jo åbenbart sig selv at det var en joke :)
100.000 lemmings can't be wrong

#56 18 år siden

55: Enig, men med fare for at være nørdet: Så giver det jo også sig selv, at ingen af de rigtige vs-film kunne vinde mod to såkaldte kvalitetsfilm.

#57 18 år siden

Modif.: Noget tyder på, at jeg tager fejl :-)

Skriv ny kommentar: