• 3:10 to Yuma
    34%
  • Jeg kan ikke lide westerns
    14%
  • Mordet på Jesse James af kujonen Robert Ford
    12%
  • Shanghai Noon
    11%
  • Open Range
    7%
  • Appaloosa
    6%
  • The Proposition
    6%
  • Anden western
    3%
  • Ned Kelly
    3%
  • The Alamo
    1%
  • Bandidas
    1%
  • Seraphim Falls
    1%
  • Blueberry
    1%

Stemmer i alt: 1813

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#21 Skeloboy 14 år siden

The Proposition helt sikkert...så tæt på topkarakter uden helt at få det. Jesse James var også rigtig god, Open Range også en habil film.

Jeg er ikke sikker på, jeg forstår 3:10 To Yuma...jeg synes det noget lal med underlige twists i historien, der ikke giver mening.

Men The Proposition er så afsindig smuk og genial...har den på nr. 34 på min Top250
Gravatar

#22 MuManden 14 år siden

Skeloboy (21) skrev:
Jeg er ikke sikker på, jeg forstår 3:10 To Yuma...jeg synes det noget lal med underlige twists i historien, der ikke giver mening.

Men The Proposition er så afsindig smuk og genial...har den på nr. 34 på min Top250

Jeg har det lige omvendt, fandt The Proposition ret kedelig da jeg i sin tid så den i biffen, har dog senere købt den på dvd, da alle siger den er så god, skal bare lige have taget mig sammen til at se den igen.

Og jo jeg stemte på 3:10 to Yuma.
http://profiles.us.playstation.com/playstation/psn/profiles/MuManden
Gravatar

#23 Skeloboy 14 år siden

#22 - The Proposition er heller ikke den hurtigste film i western-historien...men jeg elsker de stille øjeblikke i filmen
Gravatar

#24 Silver666 14 år siden

Vælger også Open Range
.Genså den faktisk lige for et par dage siden :-)
Gravatar

#25 RFriis 14 år siden

"The Assassination of Jesse James..." foran "3:10 to Yuma".
Gravatar

#26 filmz-ab 14 år siden

Den er da ellers ret simpel. Så jeg forstår ikke, hvad det er du ikke forstår ved filmen :-)

Jeg troede også, at Jesse James var "meget mere" men filmen (måske rettere fotograferingen) spillede mig et puds. Jeg synes ikke der var så mere i den, synes faktisk den er temmelig forudsigelig. Men det er selvfølgelig øjnene der ser, men jeg ærger mig måske bare, at den ikke ku holde dampen oppe ved andet forsøg.
You wanna know what happens to an eyeball when it gets punctured?
Gravatar

#27 Geekalot 14 år siden

3:10 To Yuma helt klart en fed film :)
Gravatar

#28 Troels 14 år siden

kan ikke forstå 16 % siger jeg kan ikke lide western. open range er helt klart den fedeste wester i 00 erne. 3:10 to yuma er også genial.
Gravatar

#29 MMB 14 år siden

Muligheden, jeg har ikke set nogen western fra 00'erne, mangler bestemt. :)
Gravatar

#30 ChristianVoldborgAndersen 14 år siden

Helt klart "3:10 to Yuma", stærkt efterfulgt af "The Assassination of Jesse James". Har desværre endnu ikke set "The Proposition", selvom jeg er stor beundrer af John Hillcoat.

Skriv ny kommentar: