• Days of Future Past
    30%
  • First Class
    24%
  • X-Men
    17%
  • X2
    16%
  • X-Men Origins: Wolverine
    4%
  • The Wolverine
    4%
  • Apocalypse
    4%
  • The Last Stand
    2%

Stemmer i alt: 377

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#1 Gasivodo 7 år siden

X2
"..are there any women here today?.."

'Life of Brian'(1979) = fra dengang, man GODT måtte... :-(
Gravatar

#2 Hive 7 år siden

Jeg er overrasket over at kunne sige, at Apocalypse nu har fortrængt X2 som min favorit. Men de har nu også mange ligheder.
Gravatar

#3 GustavE 7 år siden

X2, tæt efterfulgt af Days of Future Past. Derefter X-men, First Class og Apocalypse. The Wolverine er ok. The Last Stand og Origins er noget rigtigt l*rt.

X2 er filmen, hvor serien virkelig finder sin stil. Godt plot og et fantastisk John Ottman score. Den har også seriens bedste actionscener (Mansion attack og White House).

Simpelthen en fantastisk filmserie med nogle af de allermest interessante tegneseriekarakterer overhovedet, da ingen er 100% helte/skurke, og de udvikler sig fra film til film. Nok er de mutanter, men de er stadig meget mere menneskelige end langt de fleste af Marvel Studios' superhelte...
Gravatar

#4 Stetso-G 7 år siden

Bedste X-Men er helt klart Deadpool.
Gravatar

#5 patrickjane 7 år siden

First Class!
Gravatar

#6 Adagio 7 år siden

Days of the future past er min favorit, med First class stærkt i hælene

Kan helt klart bedre lide Wolwerine Origins end The Wolwerine, ikke at The Wolwerine var dårlig, men den første var lidt mere interessant syntes jeg.

Apocalypse var også god, men ligger ikke i toppen


Deadpool syntes jeg ikke var særlig imponerende. Actionscenerne var da gode nok, men historien var kedelig og han havde ikke nogle mindeværdie kommentarer, som folk ellers har prøvet at bilde mig ind at han altid kommer med. Har jeg set en børneversion af filmen?

Skriv ny kommentar: