• "X-Men: First Class"
    34%
  • "X-Men 2"
    28%
  • "X-Men"
    17%
  • "The Wolverine"
    7%
  • Jeg kan ikke lide "X-Men"-film
    5%
  • "X-Men Origins: Wolverine"
    5%
  • "X-Men: The Last Stand"
    3%

Stemmer i alt: 1177

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#11 Doom 2: Hell on Earth 10 år siden

First Class No. 1?

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

og HA

Den er så aldeles ubeskriveligt ringe i enhver detalje! Jeg gider den to stjerner fordi Bacon og Fassbinder er gode skuespillere der aldrig fejler. Men: Det er lige før Origins_ Wolverine er bedre (mindre dårlig). Last Stand er et mesterværk i sammenligning.

X2 om jeg må be'

---

X-Men: First Class" 2:6
"X-Men 2" 6:6
"X-Men" 5:6
"The Wolverine" 3:6
"X-Men: The Last Stand" 4:6
"X-Men Origins: Wolverine" 1½:6
Doctor Last Warning
Gravatar

#12 Riqon 10 år siden

Doom 2: Hell on Earth (11) skrev:
og HA

Den sidste dér sved ;)
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#13 Morten Vejlgaard Just 10 år siden

Tipper imellem X2 og First Class - stilen i den første klasse var over-retro-nice. Matt Vaughn er super dygtig - Stardust, Kick-Ass og First Class var alle lækre. Ser frem til Kingsman.
Gravatar

#14 Barry Lyndon 10 år siden

Doom 2: Hell on Earth (11) skrev:
"X-Men: The Last Stand" 4:6

...jeg griner med (se DÉT var en lortefilm)
Gravatar

#15 Lord Beef Jerky 10 år siden

X-Men 2 - 9/10
X-Men: First Class - 8/10
X-Men - 7/10

Den nye film er sikkert også omkring 7-8 stykker, men så vidt jeg ved, er der ikke lavet flere X-Men film.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#16 Sweetiebellefan 10 år siden

de første tre.
Twilight Sparkle: "Real friends don't care what your cover is. Friendship is a wondrous and powerful thing.
Gravatar

#17 T. Nielsen 10 år siden

Der er ingen tvivl om at X2 er den bedste af filmene. Selv om First Class er første klasse, så lever den her også højt på, at det er den nyeste (jeg medregner ikke spin off filmene) og det er grunden til den fører!
Baby, it's cold outside
Gravatar

#18 Doom 2: Hell on Earth 10 år siden

Riqon (12) skrev:
Den sidste dér sved ;)

Og der er flere hvor de kommer fra! Wanna fresh one? :-O
Doctor Last Warning
Gravatar

#19 Kyllingebenet 10 år siden

Hvorfor er Future past ikke med i afstemningen?
Mental striptease..
Gravatar

#20 MMB 10 år siden

Kyllingebenet (19) skrev:
Hvorfor er Future past ikke med i afstemningen?

På nuværende tidspunkt er der så få, der har nået at se den, at det ikke ville give et retvisende billede at inkludere den i afstemningen. Så i denne omgang er afstemningen en konkurrence mellem de "X-Men"-film, alle har haft mulighed for at se. Så må afstemningen, hvor "Future Past" er med, vente til en anden god gang. :)

Skriv ny kommentar: