• "X-Men: First Class"
    34%
  • "X-Men 2"
    28%
  • "X-Men"
    17%
  • "The Wolverine"
    7%
  • Jeg kan ikke lide "X-Men"-film
    5%
  • "X-Men Origins: Wolverine"
    5%
  • "X-Men: The Last Stand"
    3%

Stemmer i alt: 1177

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#1 Slettet Bruger [2703861563] 10 år siden

Bortset fra den første Wolverine-film og "The Last Stand", vil jeg mene at resten ligger på præcis samme niveau, jeg har dog ikke set den seneste.. som jo alligevel også mangler i afstemningen.

Den første film har fået sin plads i historien, da den fik filmfolk og biografgængere til at tage superheltefilm seriøst igen, havde vi måske ikke fået Nolans Batman-film, de nuværende Marvelfilm osv.

Samtidig har tiden ikke været supergod ved dem, da der jo samtidig er blevet sat nye standarder for superheltefilm og de lider bestemt under en mangel på sammenhæng, men ikke desto mindre, holder jeg nu stadig af dem, bortset fra Wolverine-filmen.

X-Men 2 får min stemme, alene pga. den vilde introscene med Nightcrawler.
Gravatar

#2 BN 10 år siden

X-Men 2
"The feel of the experience is the important thing, not the ability to verbalize or analyze it." (Stanley Kubrick)
Gravatar

#3 Hive 10 år siden

Jeg stemte på X-Men 2 tæt forfuldt af First Class. Begge film har elementer de gør bedre end den anden, og jeg ville måske nok foretrække FC med et mulehår hvis jeg så dem begge for første gang i 2014 - men X2 gav mig simpelthen en "wow"-oplevelse som få andre film da jeg i sin tid så den for første gang, og åbningssekvensen med Nightcrawler er stadig en af de flotteste og mest veludførte actionsekvenser jeg har set på film.
Gravatar

#4 T. Nielsen 10 år siden

X2......Tror muligvis at First Class kommer lige efter:-)
Baby, it's cold outside
Gravatar

#5 Riqon 10 år siden

Jeg tror, at "First Class" er den eneste X-Men film, jeg virkelig har kunnet lide. I de andre film har jeg følt, det mere eller mindre bare handlede om at fremvise så mange tegneseriekarakterer som muligt, og deres "magiske" evner synes oftest at skulle gøre op for deres tilsyneladende mangel på personlighed. Men jeg indrømmer, det måske er ved at være tid til at tage et gensyn med de første par stykker og se, om der måske alligevel foregik lidt mere i dem.
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#6 Kyllingebenet 10 år siden

X2
First Class
X1
The Wolverine
X3
Den ringe af Wolverine filmene.
Mental striptease..
Gravatar

#7 HonoDelLoce 10 år siden

Jeg endte også på First Class. Mest ud fra følelsen af, at det lige nu er den film, jeg har mest lyst til at gense - selvom det er en del længere tid siden jeg har set X2.

Men X2 kommer liiiiige efter på en MEGET tæt 2.plads.
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#8 The Insider 10 år siden

#6, QFT!
War. War never changes.
Gravatar

#9 Ispep 10 år siden

X2
Gravatar

#10 Barry Lyndon 10 år siden

Ingen konkurrence. First Class, det er en af de bedste tegneserie-film overhovedet.

De første to X-Men film er stærkt overvurderede og lever alt for højt på, at de var nogle af de første i bølgen.

Skriv ny kommentar: