• Jeg er mildt optimistisk
    43%
  • Helt sikkert!
    31%
  • Jeg har mine tvivl
    22%
  • På ingen måde!
    4%

Stemmer i alt: 970

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#1 Giraffen 10 år siden

Det kan jeg jo ikke vide før jeg har set alle film fra 2013 og derefter alle film fra i år.
Gravatar

#2 Mikkel Abel 10 år siden

Giraffen (1) skrev:
Det kan jeg jo ikke vide før jeg har set alle film fra 2013 og derefter alle film fra i år.

ELLER, du kan se lidt film fra 2013 og 2014. Så skulle du gerne kunne danne dig en mening, jeg tror i hvert fald ikke alle er yderst nødvendigt. :)
I saved Latin. What did you ever do?
Gravatar

#3 Giraffen 10 år siden

Mikkel Abel (2) skrev:
ELLER, du kan se lidt film fra 2013 og 2014. Så skulle du gerne kunne danne dig en mening, jeg tror i hvert fald ikke alle er yderst nødvendigt. :)

Jo. Det er alt eller intet!
Gravatar

#4 Fredag 10 år siden

'Det er svært at spå, især om fremtiden' sagde Storm P vist noget om. Jeg aner det vitterligt ikke, så tiden må vise det:)
Gravatar

#5 Giraffen 10 år siden

Der er over 150 stemmer, men næsten ingen kommentarer, udover mine og Mikkels selvfølgelig. Er der virkelig så stille på filmz?

Edit: Og Fridag.
Gravatar

#6 Kisbye 10 år siden

Det tror jeg ikke. Mon ikke monopoliseringen og ensretningen af filmediet fortsætter i det nye år. Tror også det vil have meget at sige om finanskrisen fortsætter og det gør den sikkert.

Nu er det dog sådan, at jeg sjældent ser nye film, men venter gerne til de har fået et par år på bagen. Således har jeg kun set 5 film fra 2013, men hele 56 fra 2010.
Ud fra IMDb, er mine top 10 yndligs år:

Rating År Antal
7.50 1996 12
7.50 1959 14
7.45 1991 11
7.45 1982 11
7.40 1989 15
7.40 1972 15
7.36 1968 11
7.36 2000 25
7.35 1999 23
7.33 1988 21
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
Gravatar

#7 Michael2t 10 år siden

Som andre har skrevet, så kan det være svært at forudsige kvaliteten af det nye år. Jeg har stemt "Jeg har mine tvivl" pga. det jeg ved om blockbusters, men ikke de mindre (bedre) film. Ekko har skrevet en del om dette års remakes, efterfølgere etc. Hvis der er noget, som jeg ikke går for meget op i, så er det for meget gentagelse, hvilket virkelig ser ud til at være tilfældet denne gang.
Gravatar

#8 Fredag 10 år siden

Kisbye, er det noget du har siddet og brugt tid på, eller har IMDb en funktion så man kan se dette?
Gravatar

#9 Kisbye 10 år siden

Det er en IMDb funktion.
Når du er logget ind, så klik på dit navn i højre top.
I højre side af din profilside finder du så Ratings Analysis.
Den viser først to grafer med stemme distribution efter år og karakter, men hvis du klikker det lille "See more" link under de to grafer, så får du blandt andet "Top-Rated Years"

Nu skal jeg måske lige tilføje at det ikke er alle film jeg har set, jeg har på IMDb (Vil ikke afgive karakter til film jeg dårligt kan huske).
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
Gravatar

#10 Batsy 10 år siden

Kisbye (9) skrev:
Det er en IMDb funktion.
Når du er logget ind, så klik på dit navn i højre top.
I højre side af din profilside finder du så Ratings Analysis.
Den viser først to grafer med stemme distribution efter år og karakter, men hvis du klikker det lille "See more" link under de to grafer, så får du blandt andet "Top-Rated Years"

Nu skal jeg måske lige tilføje at det ikke er alle film jeg har set, jeg har på IMDb (Vil ikke afgive karakter til film jeg dårligt kan huske).

Det jo fedt, tak for det Kisbye!

2012 var for mig det bedste årstal indtil videre, med en score på 8,26 ud af 39 film.

Men jeg håber da på nogle fede film.

Mest ventede i år
X-men Days of future past
Captain America Winter soldier
Lego The movie
The Amazing Spiderman 2
Guardians of the Galaxy
The Hunger Games Mockingjay part 2
Godzilla
Dawn Of the planet of the Apes
Noah
Interstellar
Hobbitten There and back again

Muligvis værd at se.
Egde of Tomorrow
Sin City 2
Transendence
Exodus
Muppets: Most Wanted
Kill me Three times
Reykjavik
The Monuments Men

Boblere, for dem sikkert set
Transformers 4
Robocop
The Expendables 3
300: Rise of an Empire.
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Skriv ny kommentar: