• Ja, lad falde, hvad ikke kan stå
    36%
  • Nej, den sikrer mangfoldighed
    26%
  • Ved ikke
    19%
  • Ja, men ikke konsulentordningen, der sikrer de smalle film
    12%
  • Ja, men ikke markedsordningen, der sikrer brede publikumsfilm
    7%

Stemmer i alt: 967

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#1 moulder666 9 år siden

Hov - der fik jeg da i hvert fald stemt forkert!

Stemte "Ja, men ikke markedsordningen, der sikrer brede publikumsfilm" i og med, at jeg ikke kan se nogen som helst grund til at Regner Grasten skal have penge andre steder fra end fra mormor og morfar, der hader deres børnebørn!

Jeg havde så læst det helt forkert - det jeg mente var selvfølgelig "Ja, men ikke konsulentordningen, der sikrer de smalle film"
Min kritik er 100 procent berettiget i enhver redaktionel sammenhæng, og hvis du ikke kan se problemet, er du i benægtelse.

Gravatar

#2 Lord Beef Jerky 9 år siden

Afskaffes - nej. Revideres - ja.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#3 Michael2t 9 år siden

Lord Beef Jerky (2) skrev:
Afskaffes - nej. Revideres - ja.


Hvordan?
Gravatar

#4 Lord Beef Jerky 9 år siden

#3 hovedsageligt vurderingen af film. Kender en del der har fået afslag på, i mine øjne, pisseinteressante ideer, men alligevel bliver så meget pis støttet, der alligevel ikke tjener sine penge hjem igen. Der bør tages nogle chancer, især når originale ideer, der tilmed appelerer til et bredt publikum, dukker op.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#5 X&O 9 år siden

Lord Beef Jerky (2) skrev:
Afskaffes - nej. Revideres - ja.


Helt enig.
Gravatar

#6 Shadow_Dude 9 år siden

Lord Beef Jerky (2) skrev:
Afskaffes - nej. Revideres - ja.


Ja det er jeg også meget enig i.

Lord Beef Jerky (4) skrev:
#3 hovedsageligt vurderingen af film. Kender en del der har fået afslag på, i mine øjne, pisseinteressante ideer, men alligevel bliver så meget pis støttet, der alligevel ikke tjener sine penge hjem igen. Der bør tages nogle chancer, især når originale ideer, der tilmed appelerer til et bredt publikum, dukker op.


Altså jeg er overordnet enig, men man skal ikke undervurdere hvor meget der kan ændre sig fra den oprindelige idé til det færdige produkt under hele processen.
"Gotta love modern weapons tech. Easier for an one-armed man to fire a missile launcher than pull on his pants"
Gravatar

#7 Lord Beef Jerky 9 år siden

#6 naturligvis. Men det er jo en anden diskussion som omhandler evt indflydelse. Jeg synes dog bestemt de bør genoverveje hvilke projekter de lader komme gennem nåleøjet, og ligeså hvilke der aldrig ser dagens lys pga. afslag.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#8 Riqon 9 år siden

En afstemning med tre ja-muligheder og en nej-mulighed. Det kan man da kalde fair. :p
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#9 keitel 9 år siden

Al støtte skal væk. punktum. Generelt skal der spares på al kunst, når vi ikke har råd til ordentlig ældre omsorg længere, så må de såkaldte kunstnere betale for deres egen Cafe latte.
Gravatar

#10 Slettet Bruger [3127875434] 9 år siden

keitel (9) skrev:
så må de såkaldte kunstnere betale for deres egen Cafe latte.


Hvad så hvis de drikker chai i stedet? Eller chai latte? Eller te?

Skriv ny kommentar: