• Ja, klart, jeg er frisk på mere!
    42%
  • Nej, stop nu efter "Hobbitten"
    36%
  • Han burde være stoppet efter "Ringenes herre"
    22%

Stemmer i alt: 1067

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#1 GustavE 9 år siden

Han burde stoope nu - se bare på Femhæreslaget. Det virker virkelig som om, at de er løbet tør for ideer. Hvis man forventer 2 1/2 times lang kampscene, bliver man ikke skuffet. To Hobbitten-film havde været perfekt. Men jeg havde nu heller ikke ventet bedre.
Gravatar

#2 123456789 9 år siden

Han burde aldrig har lavet de komedier om hobitter
Gravatar

#3 Gasivodo 9 år siden

CGI vs Biggatures/KIWI(hva' de nu hedder)

..er vel blevet gammel; men det så bare mere FYSISK ud i den "gamle" serie! Afsnit 1 og 2 vel at mærke... 3 skræmte mig lidt;-/

..men som sagt - er gammel af sind.. og dog med håb om gode ting..
"..are there any women here today?.."

'Life of Brian'(1979) = fra dengang, man GODT måtte... :-(
Gravatar

#4 cain 9 år siden

Det er vel lidt svært at se hvad han skulle filmatisere?

Silmarillion? Foregår over mange 1000 år, større person galleri end GOT. Måske som serie over et par sæsoner, men så ville der ikke være penge til de mange enorme slag (ligesom GOT)

Man kunne tage enkelte historier fra Silmarillion, men uden resten af contexten ville de nok være lidt flade.
Gravatar

#5 moulder666 9 år siden

cain (4) skrev:
Det er vel lidt svært at se hvad han skulle filmatisere?

Silmarillion? Foregår over mange 1000 år, større person galleri end GOT. Måske som serie over et par sæsoner, men så ville der ikke være penge til de mange enorme slag (ligesom GOT)

Man kunne tage enkelte historier fra Silmarillion, men uden resten af contexten ville de nok være lidt flade.


Og derudover er Silmarillion jo langt fra "fleshed out". Selvfølgelig ville det så give Jackson carte blanche til at digte hvad end der passer ham for at skabe en helstøbt historie - lidt som han også har gjort med Hobbitten ud fra de småting der har været skrevet ved siden af selve Hobbitten...meeen, det ville sgu være at koge suppe på en død høne!

BTW - hvor fan' er BN i disse diskussioner? Det er lang tid siden jeg har set hans holdning i LOTR-diskussioner? :-)
Min kritik er 100 procent berettiget i enhver redaktionel sammenhæng, og hvis du ikke kan se problemet, er du i benægtelse.

Gravatar

#6 cain 9 år siden

moulder666 (5) skrev:
cain (4) skrev:
Det er vel lidt svært at se hvad han skulle filmatisere?

Silmarillion? Foregår over mange 1000 år, større person galleri end GOT. Måske som serie over et par sæsoner, men så ville der ikke være penge til de mange enorme slag (ligesom GOT)

Man kunne tage enkelte historier fra Silmarillion, men uden resten af contexten ville de nok være lidt flade.


Og derudover er Silmarillion jo langt fra "fleshed out". Selvfølgelig ville det så give Jackson carte blanche til at digte hvad end der passer ham for at skabe en helstøbt historie - lidt som han også har gjort med Hobbitten ud fra de småting der har været skrevet ved siden af selve Hobbitten...meeen, det ville sgu være at koge suppe på en død høne!

BTW - hvor fan' er BN i disse diskussioner? Det er lang tid siden jeg har set hans holdning i LOTR-diskussioner? :-)


Det har du nok desværre ret i. Ærgeligt da Silmarillion klart er det bedste Tolkien og en fantastisk bog. Den egner sig bare ikke til film/serie. Ville ellers godt have et par af slagene på film.
Gravatar

#7 Giraffen 9 år siden

At dømme ud fra kvaliteten af "Hobbitten: Dragen Smaugs Ødemark" burde Peter Jackson vist aldrig mere lave film.
Gravatar

#8 sw_prequels 9 år siden

moulder666 (5) skrev:
BTW - hvor fan' er BN i disse diskussioner? Det er lang tid siden jeg har set hans holdning i LOTR-diskussioner? :-)


Han rumsterer ude på nogle af de engelsksprogede sider, såsom IMDB. Men mere om det i en PM i din inbox. ;-)
Gravatar

#9 KEiZ 9 år siden

Hobitten skulle have været et 3-4 timers eventyr max måske kun små 3 timer.
og lad så det univers ligge
What are your names, Neil and Bob, or is that like what you do?

Skriv ny kommentar: