-
Nej, det er brud på ophavsretten og ulovligt.32%
-
Ja selvfølgelig, det ville være dumt andet.30%
-
Jeg gjorde engang men jeg er holdt op.21%
-
Det sker, men jeg er ikke stolt af det.17%
Stemmer i alt: 1695
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#11 thebigzzz 19 år siden
Film hentede jeg den del af for 3-4 år siden, men det er jeg helt stoppet med efter jeg er begyndt at tjene lidt mere end da jeg gik i folkeskole.
#12 trekster 19 år siden
Det er en interessant idé. Der er dog et stort problem. Hvorfor skulle folk downloade afsnittet på den officielle hjemmeside 3 dage efter udgivelsesdatoen hvor det koster penge, når de kan downloade en ulovlig version, som de sikkert har været vandt til i lang tid, gratis på samme tid?
Når det gælder nye afsnit af en serie man er hooked på, så gælder det bare om at få afsnittet så hurtigt så muligt. Så i stedet burde de (TV stationerne) IMO satse endnu mere på Internet seerne, og faktisk ligge afsnittet ud på nettet, 1 til 3 dage før det faktisk bliver vist "On Air" (med en fast pris pr download som du foreslår). På den måde kunne man sikre sig langt flere kunder på nettet, i og med den officielle hjemmeside på dette tidlige tidspunkt, er det eneste sted brugerne kan hente afsnittet.
Lidt ligesom fx HyperSpace (officielt betalings Star Wars site) gjorde det, med produktionsvideoer, og alt muligt andet stuff under produktionen af Star Wars Episode III.
#13 filmz-Kadann 19 år siden
Streaming ville være en ren fest.. hvis f.eks. Sci-Fi Channel, HBO og lignende kanaler kunne ses online, som TV2 Sputnik (eller hvad den hedder), så havde jeg da ikke noget imod at kaste nogle penge efter det, så jeg kunne se serierne når de rent faktisk kører, i stedet for at skulle vente på skidtet.
#14 trekster 19 år siden
Helt klart, det var en mulighed.
#15 filmz-incubus 19 år siden
#16 nostromo 19 år siden
The concept would be the same as iTunes, where they try to convert people into buying them instead of stealing them. It had the same effect back when it started... Why pay when you can get it for free?
Well, it has something to do with ones feelings, and that it is better quality. AND most importantly, you are direct reason to weather or not your show survives or not. The more people support the show, the longer it can stay on they air.
#17 pulse83 19 år siden
#18 davenport 19 år siden
DVD er jo en mulighed for at se mange af Oscarfilmene.
#19 filmz-Fjolle 19 år siden
Dog kommer venner stadigvæk til mig for at spørge om jeg kan skaffe dit og dat..
#20 pulse83 19 år siden