• Nej, det er brud på ophavsretten og ulovligt.
    32%
  • Ja selvfølgelig, det ville være dumt andet.
    30%
  • Jeg gjorde engang men jeg er holdt op.
    21%
  • Det sker, men jeg er ikke stolt af det.
    17%

Stemmer i alt: 1695

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#51 vapor 19 år siden

Faldt lige over denne side.
http://battlestarwiki.org
Gravatar

#52 myggen 19 år siden

#50 (og til andre interesserede): Meget af ekstramaterialet til R1'eren, kan allerede findes på deres hjemmeside, ligesom de fleste af kommentarsporene er udgivet som podcasts.

Men det skal nu ikke forhindre mig i også at købe R1'eren, hvor fandt du den, og til hvilken pris? Bedste jeg har fundet er CA$53 hos dvdimport.
Kværulant extraordinaire
Gravatar

#53 nostromo 19 år siden

" You will be able to buy TV shows from iTunes Music Store. $1.99 per episode. ABC on board (Desperate Housewives, Lost) "

Didn't I just talk about this a week ago or so?

Never mind someone picked up the memo I sent them, that is good. Only problem I have with this is that it is iTunes and while I love Apple, if iTunes is in on this, that means Coda in Dk and what ever you have over there that is the same as here, we won't see the new shows regardless...

Check it out here :

http://www.apple.com/itunes/videos/

Well it got cheaper than what I proposed that is for sure... ;-)
Girl: It said my cookies aren't turned on? What am I supposed to do, pour some milk on myself and show them my tits?
Gravatar

#54 myggen 19 år siden

Ja det er jo nærmest utænkeligt, at tv-stationerne SELV har fundet på det samme - ideen er jo genial, revolutionerende og unik!
Kværulant extraordinaire
Gravatar

#55 DarkLight 19 år siden

Same news as this
20 mins later :)
Secondly, no way this thing hits DK soon. It will undermine danish television.
Thirdly. Resolution is 320 x 240. You wanna watch that on your television?
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#56 filmz-Bruce 19 år siden

Det er selvfølgelig Springsteens Devils and Dust som spiller på det ITunes screenshot.

I'm convinced. I buy all episodes! :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#57 Taxwars 19 år siden

TV has been undermined, they just haven't noticed it yet. A plethora of people who live sheltered lives under their self-imposed business paradigms are in for a rude awakening one of these days *g*
Layoutet vælter og er ulæseligt - skal det det?
Gravatar

#58 DarkLight 19 år siden

Never-the-less they have to power to stop it.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#59 Outbound Sith 19 år siden

A' ka' æt' forstå, hva' I saijer, når I tåler ydenlandsk! :)

Men een ting er sikkert: Der er gået hul i dæmningen, og nu er det kun et spørgsmål om tid, før den bryder sammen. 100 kr. på, at det bliver før TV2 har sendt et eneste afsnit af "24 Timer", sæson 4!
"Let's just say I wanna believe."
Fox Mulder
Gravatar

#60 mimic 19 år siden

okay nu jeg lost, så igår da jeg zappede rundt at svenske tv4 viste et nyt afsnit af lost som ikke engang var vist i usa endnu og som jeg ik havde set, dog på samme dag som usa men før dem derovere, sådan plejer det da ikke at virker gør det??? der da ingen kanaler udenlandsk som får lov til det før usa har vist???

Skriv ny kommentar: