• "Pearl Harbor"
    32%
  • "The Island"
    17%
  • "Bad Boys II"
    15%
  • "Transformers"
    9%
  • "Armageddon"
    8%
  • "The Rock"
    6%
  • Bryder mig ikke om nogle af filmene
    6%
  • "Bad Boys"
    6%

Stemmer i alt: 2229

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#11 chronaden 16 år siden

Armageddon

Har og vil altid hade den film.
http://www.lebowski.dk/film.html
Gravatar

#12 filmz-Center 16 år siden

hvor får skrave i ikke bare a Don Simpson and Jerry Bruckheimer Producctonr
og for raste så er badboys ikke en Michael Bay film det stå ikke på cover.
Gravatar

#13 dyg 16 år siden

Var lige ved at sætte kryds ved "Bryder mig ikke om nogle af filmene", dog passer det ikke, da jeg godt kan finde på at smide The Rock i afspilleren.

The Island, Bad Boys 2 og Pearl Harbor har jeg ikke set, så er der kun 3 film tilbage.

Armageddon og Bad Boys er elendige, men de overgår (undergår?) ikke sommerens ringeste blockbuster: Transformers. Føj!
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#14 Syndrome 16 år siden

#12 - hehe.. good stuff..
danielbloch.dk
Gravatar

#15 rockysds 16 år siden

[url= kun referere til Team America[/url]
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#16 elwood 16 år siden

#12 Dagens grin

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#17 filmz-DocDoom 16 år siden

Det blev The Island - skarpt efterfulgt af Transformers. Faktisk burde de dele førstepladsen.

Jeg er uenig i med poll-deltagerne i, at Bad Boys II er dårligere end I'eren. IMO er de lige dårlige rent historiemæssigt, men II'eren har mindst én fantastisk action-sekvens, hvilket gør den mindre dårlig end I'eren. En film med Martin Lawrence vil dog altid per definition være dårlig.

Pearl Harbor er bestemt ikke en god film, men den besidder dog enkelte traditionelle storfilms-træk, der gør, at jeg ikke er enig i, at den er foreløbig 'vinder' her. I en DC kunne man starte med at korte min. 1/2 time af den... startin' with the sugarshit :-)

F.s.v.a. Armageddon og The Rock må jeg med en vis pinlighed indrømme, at jeg er en sucker for de film.

Stof til eftertanke for en instruktør, at der med største naturlighed afholdes polls om hans film efter dårligste og ikke bedste. Men han er nok ikke Filmz-læser, så vi skal næppe forvente forbedring :-)
That's no moon. It's a space station.
Gravatar

#18 filmz-DocDoom 16 år siden

#12: Tager du ikke nogle svampe med til mig, næste gang du skal hente?
That's no moon. It's a space station.
Gravatar

#19 Syndrome 16 år siden

Nu ligger jeg "desværre" ikke inde med et eksemplar af Bad Boys.. Så det kan da være at Center har fat i noget.. Har Michael Bay virkeligt udgivet noget der ikke er omsvøbt i ordene "A Michael Bay film"? :)
danielbloch.dk
Gravatar

#20 dh-ad 16 år siden

Bad Boys 2 udmærker sig ved at have en helt usmagelig scene, der gør, at jeg alrig ser den igen (med forbehold...) Og det er den med ligene, som flyver ud af bagsmækken på en bil.
I can't express anger. That's one of the problems I have. I grow a tumor instead. -Manhattan (1979)

Skriv ny kommentar: