-
"Pearl Harbor"32%
-
"The Island"17%
-
"Bad Boys II"15%
-
"Transformers"9%
-
"Armageddon"8%
-
"The Rock"6%
-
Bryder mig ikke om nogle af filmene6%
-
"Bad Boys"6%
Stemmer i alt: 2229
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#11 chronaden 16 år siden
Har og vil altid hade den film.
#12 filmz-Center 16 år siden
og for raste så er badboys ikke en Michael Bay film det stå ikke på cover.
#13 dyg 16 år siden
The Island, Bad Boys 2 og Pearl Harbor har jeg ikke set, så er der kun 3 film tilbage.
Armageddon og Bad Boys er elendige, men de overgår (undergår?) ikke sommerens ringeste blockbuster: Transformers. Føj!
#14 Syndrome 16 år siden
#15 rockysds 16 år siden
#16 elwood 16 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#17 filmz-DocDoom 16 år siden
Jeg er uenig i med poll-deltagerne i, at Bad Boys II er dårligere end I'eren. IMO er de lige dårlige rent historiemæssigt, men II'eren har mindst én fantastisk action-sekvens, hvilket gør den mindre dårlig end I'eren. En film med Martin Lawrence vil dog altid per definition være dårlig.
Pearl Harbor er bestemt ikke en god film, men den besidder dog enkelte traditionelle storfilms-træk, der gør, at jeg ikke er enig i, at den er foreløbig 'vinder' her. I en DC kunne man starte med at korte min. 1/2 time af den... startin' with the sugarshit :-)
F.s.v.a. Armageddon og The Rock må jeg med en vis pinlighed indrømme, at jeg er en sucker for de film.
Stof til eftertanke for en instruktør, at der med største naturlighed afholdes polls om hans film efter dårligste og ikke bedste. Men han er nok ikke Filmz-læser, så vi skal næppe forvente forbedring :-)
#18 filmz-DocDoom 16 år siden
#19 Syndrome 16 år siden
#20 dh-ad 16 år siden
Bad Boys 2 udmærker sig ved at have en helt usmagelig scene, der gør, at jeg alrig ser den igen (med forbehold...) Og det er den med ligene, som flyver ud af bagsmækken på en bil.