• "Pearl Harbor"
    32%
  • "The Island"
    17%
  • "Bad Boys II"
    15%
  • "Transformers"
    9%
  • "Armageddon"
    8%
  • "The Rock"
    6%
  • Bryder mig ikke om nogle af filmene
    6%
  • "Bad Boys"
    6%

Stemmer i alt: 2229

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#21 HonoDelLoce 16 år siden

The Rock er også en film, jeg må indrømme, jeg altid har været ret glad for..

Jeg genså Transformers her den anden dag, og når man sidder herhjemme, og allerede ved, hvor gode effekterne er, så må jeg indrømme, at den faldt en HEL del i underholdningsværdi i forhold til da jeg så den i biffen. Men den er stadig ikke HELT uden underholdning - og ikke tilnærmelsesvis den dårligste Bay har formået at skabe..

Armageddon er faktisk en utroligt ringe film - men må indrømme, at jeg til tider kan grine ret meget af filmen (også på de tidspunkter, hvor det er meningen ;) ) - og at kærlighedshistorien så er sindssygt dårlig, det er så bare en .. Ja, ting man efterhånden har vænnet sig til i hollywood-action-film :)

Bad Boys II har jeg faktisk aldrig set i ét stræk, da jeg har været nødt til at slå væk, fordi reklamerne på Tv3 har irriteret mig, så den ville næsten være for nem at stemme på..

Pearl Harbor, derimod.. ALDRIG i mit LIV har jeg været så gal, så fuldstændig oprørt! over at bruge så lang tid af mit liv på noget så ufatteligt ringe! Hvis ikke jeg havde været forholdsvis ung og afsted med en ven og hans moder, så havde jeg forladt salen inden for en halv time.. Føj for fanden, en dårlig film..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#22 filmz-Center 16 år siden

18# her er dine svampe doctor death

Gravatar

#23 Spanner 16 år siden

Pearl Harbor er det mest fesne pladder, jeg har lagt øjne til i biografen til dato. Der er så meget følelses-savl i den, at det driver ned ad væggene. Jeg fatter ikke at Afflecks og Hartnetts karakterer ikke bare får det overstået og gifter sig med hinanden.

Resten af filmene har underholdt mig fint i de par timer de varer - nogle af dem endda flere gange.
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#24 filmz-Kadann 16 år siden

"Transformers" og "Pearl Harbor" er meget tætte i min verden og "Transformers" vandt marginalt. "Pearl Harbor" måske er kvalmende og irriterende, så har den faktisk en 15-20 min. scene der er værd at se, hvor "Transformers" godt nok har ganske fine effekter, men er så stupid en film, at man får helt ondt i sjælen.
http://www.modkraft.dk - http://www.ungeren.dk - http://www.christiania.org
Gravatar

#25 Tylerdurden 16 år siden

Dårligste: Pearl Harbour.
Bedste: Armageddon stærkt efterfulgt af The Island.
You stay classy, San Diego. I'm Ron Burgundy?
Gravatar

#26 filmz-ChesterB 16 år siden

jeg er så åbenbart en af de få der synes at det er en kvalitets garanti når der står "directed by: Michael Bay"
jeg synes at uanset hvad manden laver ka det næsten kun blive fedt så elsker alle hans film UNDTAGEN... Pearl Harbor.
den var altså bare for røv nederen !
forfeit the game stop the talkshow pride up the what your time to know
forfeit the game cuz tomorrow
when it's all done you read what you sow
Gravatar

#27 PredatorX 16 år siden

Pearl Harbor. Det kan der slet ikke være tvivl om...
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#28 filmz-Bruce 16 år siden

Jeg troede "A Michael Bay film" var et markat, som ved lov skulle påsættes mandens film, i stil med "Rygning dræber" på cigaretpakker. Jeg har åbenbart misforstået!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#29 MikkelHJ 16 år siden

#11 Hørt, hørt!
Don't you dare take Miles. You can take the children, but you leave me my monkey.
Gravatar

#30 jessup 16 år siden

Pearl Habour er for underholdende til at være hans dårligste film - The Island er den stinker han skulle have sunket med. Det piner mig han fik succes med Transformers - altså i IMDB kræse(og fårene i biografssæderne) som jo går langt ind i Filmz rækker. Alfred Hitchcock presents lover lidt kvali hvorimod "A Michael Bay film" skammer alle medvirkende i produktet.
This is just until June

Skriv ny kommentar: