-
"Pearl Harbor"32%
-
"The Island"17%
-
"Bad Boys II"15%
-
"Transformers"9%
-
"Armageddon"8%
-
"The Rock"6%
-
Bryder mig ikke om nogle af filmene6%
-
"Bad Boys"6%
Stemmer i alt: 2229
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#21 HonoDelLoce 16 år siden
Jeg genså Transformers her den anden dag, og når man sidder herhjemme, og allerede ved, hvor gode effekterne er, så må jeg indrømme, at den faldt en HEL del i underholdningsværdi i forhold til da jeg så den i biffen. Men den er stadig ikke HELT uden underholdning - og ikke tilnærmelsesvis den dårligste Bay har formået at skabe..
Armageddon er faktisk en utroligt ringe film - men må indrømme, at jeg til tider kan grine ret meget af filmen (også på de tidspunkter, hvor det er meningen ;) ) - og at kærlighedshistorien så er sindssygt dårlig, det er så bare en .. Ja, ting man efterhånden har vænnet sig til i hollywood-action-film :)
Bad Boys II har jeg faktisk aldrig set i ét stræk, da jeg har været nødt til at slå væk, fordi reklamerne på Tv3 har irriteret mig, så den ville næsten være for nem at stemme på..
Pearl Harbor, derimod.. ALDRIG i mit LIV har jeg været så gal, så fuldstændig oprørt! over at bruge så lang tid af mit liv på noget så ufatteligt ringe! Hvis ikke jeg havde været forholdsvis ung og afsted med en ven og hans moder, så havde jeg forladt salen inden for en halv time.. Føj for fanden, en dårlig film..
#22 filmz-Center 16 år siden
#23 Spanner 16 år siden
Resten af filmene har underholdt mig fint i de par timer de varer - nogle af dem endda flere gange.
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#24 filmz-Kadann 16 år siden
#25 Tylerdurden 16 år siden
Bedste: Armageddon stærkt efterfulgt af The Island.
#26 filmz-ChesterB 16 år siden
jeg synes at uanset hvad manden laver ka det næsten kun blive fedt så elsker alle hans film UNDTAGEN... Pearl Harbor.
den var altså bare for røv nederen !
forfeit the game cuz tomorrow
when it's all done you read what you sow
#27 PredatorX 16 år siden
#28 filmz-Bruce 16 år siden
#29 MikkelHJ 16 år siden
#30 jessup 16 år siden