• "Pearl Harbor"
    32%
  • "The Island"
    17%
  • "Bad Boys II"
    15%
  • "Transformers"
    9%
  • "Armageddon"
    8%
  • "The Rock"
    6%
  • Bryder mig ikke om nogle af filmene
    6%
  • "Bad Boys"
    6%

Stemmer i alt: 2229

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#81 filmz-grev_michal 16 år siden

jeg vil have en dårligste Nolan film poll :o)
Gravatar

#82 HonoDelLoce 16 år siden

Og jeg vil have en ignore-funktion, der tillader mig at ignorere visse brugeres indlæg, hvis de indeholder visse ord .. :D

Og ikke KUN grev_michael og hans nolan/bale-had :D

Men forestil jer at slippe for alle indlæg af Scarface, hvor ord som Pacino, De Niro, Michael Madsen, Vega Brothers osv indgår :) Så kunne man nøjes med de (få) andre indlæg han skriver, som faktisk kan være ret interessante :D
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#83 filmz-grev_michal 16 år siden

årh - jeg nævner det da ikke så tit :D Kun når der lige dukker en god lejlighed op til det :D
Gravatar

#84 HonoDelLoce 16 år siden

Hehe - nej, det er ikke så slemt mere, som det har været :P
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#85 erikjust 16 år siden

Hans bedste film er helt klart the Rock, hans dårligste hmm jeg tror det må være enten Pearl Harbor (jeg har ikke set den endnu men jeg har ikke hørt andet end dårligt om den) eller Transformers.

Jeg hælder mest til Transformers, men unden og ha set Pearl Harbor kan jeg ikke sige det med sikkerhed.
Gravatar

#86 Åkepool 16 år siden

#80 - Det at man har stemt på dårligste Michael Bay film, gør ikke nødvendigvis, at man synes han har lavet dårlige film ;)

Man kunne også ha' en "dårligste Hitchcock film", uden at man dermed synes han har lavet dårlige film. Det er bare den dårligste (mindst gode) man er ude efter ;)
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#87 filmz-frenger 16 år siden

Hvad fanden laver folk? Korrekt - The Island er ikke verdens bedste film, men den er kraftedme bedre end Bad Boys, Bad Boys II, The Rock og så videre (...). En ting er at folk havde store forventninger der ikke blev indfriet, men den er stadig på alle måder en bedre film en ovennævnte. Suk.
Gravatar

#88 filmz-frenger 16 år siden

Hvad fanden laver folk? Korrekt - The Island er ikke verdens bedste film, men den er kraftedme bedre end Bad Boys, Bad Boys II, The Rock og så videre (...). En ting er at folk havde store forventninger der ikke blev indfriet, men den er stadig på alle måder end bedre film end ovennævnte. Suk.

(Slet min bror ovenover)
Gravatar

#89 Åkepool 16 år siden

#87+#88 - Ved ikke hvem af jer jeg skal henvende mig til, men jeg giver jer helt ret, "The Island" er en udemærket fed film :)
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#90 filmz-henne 16 år siden

#87-89: Det kan godt være The Island er en god film, og der er Scarlett's kasser i den, men det er bare DYBT irriterende at se på hende som kun er retoucheret i hver 2. scene.
Måske den er god i VCD-size, men i 720p stinker den i hvert fald for vildt.
Jeg troede slet ikke nogen kunne lave film så teknisk ringe, flere steder er der store lille plamager i hovedet på den stakkels pige fordi en fotograf har nosset i det.

Men derudover er historien da semi-måske-lidt-underholdende.

Stemte selvf. på Transformers da den uden sammenligning er træls, at vi så synes at Pearl Harbor burde være mere afdæmpet er jo bare fordi vi ikke forstår amerikanernes behov for at udtrykke patriotisme.

Skriv ny kommentar: