-
Episode V: Imperiet slår igen51%
-
Episode VII: The Force Awakens16%
-
Episode IV: A New Hope14%
-
Episode VI: Jedi-ridderen vender tilbage13%
-
Episode III: Sith-fyrsternes hævn3%
-
Episode I: Den usynlige fjende2%
-
Episode II: Klonernes angreb1%
Stemmer i alt: 646
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#1 Giraffen 8 år siden
En af de bedste efterfølgere der nogensinde er lavet og ligeledes en af de bedste film EVA!
#2 keitel 8 år siden
#3 Zabath 8 år siden
Blasfemi.... :-)
#4 David Munch 8 år siden
4
3
6
2
1
#5 Ryder666 8 år siden
Har forsøgt at se episode 1 på dvd hele 2 gange, men måtte begge gange stoppe efter knap 20 min.
Har den komplette saga på dvd, men kan ikke rigtig tage mig sammen til at se dem. Har aldrig set nogen af dem pånær episode 3.
#6 123456789 8 år siden
#7 lassep 8 år siden
4
6
7
3
2
1
I den rækkefølge.
#8 MystiskeMox 8 år siden
Jeg er også meget glad for ep. 1-3 som har en række fejl og mangler så som alt for meget CGI og Jar-Jar Binks, dårlige kærlighedsscener osv., men historierne og selve universet er så fedt og historierne er stadig så godt fortalt, at det stadig ender med at være nogle af de film jeg holder allermest af alle.
Den gamle trilogi er selvfølgelig klart bedst med langt bedre fortalt og fængende historie. Ep. 7 er svagest på grund af den i mange tilfælde er alt for meget kopi af ep. 4, plottet er det svageste og the Dark Side er helt usædvanlig svag og kan slet ikke hamle op med de store personificeringer vi ser i alle de andre film. Ep.7 kan dog stadig lige formå at snige sig op på karakteren 5 ud af 6 igen fordi Star Wars universet er det største af alle og jeg stadig er alletiders underholdt på trods af forholdsvis store fejl.
Top 7
5
6
4
3
2
1
7
#9 mandalorian 8 år siden
#10 Vestas 8 år siden
4, 7, 5, 6, 2, 3, 1