• Episode V: Imperiet slår igen
    51%
  • Episode VII: The Force Awakens
    16%
  • Episode IV: A New Hope
    14%
  • Episode VI: Jedi-ridderen vender tilbage
    13%
  • Episode III: Sith-fyrsternes hævn
    3%
  • Episode I: Den usynlige fjende
    2%
  • Episode II: Klonernes angreb
    1%

Stemmer i alt: 646

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#1 Giraffen 8 år siden

THE EMPIRE STRIKES BACK!

En af de bedste efterfølgere der nogensinde er lavet og ligeledes en af de bedste film EVA!
Gravatar

#2 keitel 8 år siden

Har kun set lidt af de gamle, og de fangede mig aldrig.
Gravatar

#3 Zabath 8 år siden

keitel (2) skrev:
Har kun set lidt af de gamle, og de fangede mig aldrig.


Blasfemi.... :-)
Gravatar

#4 David Munch 8 år siden

5
4
3
6
2
1
Gravatar

#5 Ryder666 8 år siden

Stemte blank da jeg kun har set episode 3 i biografen og den var ikke værd at kaste en stemme på.
Har forsøgt at se episode 1 på dvd hele 2 gange, men måtte begge gange stoppe efter knap 20 min.
Har den komplette saga på dvd, men kan ikke rigtig tage mig sammen til at se dem. Har aldrig set nogen af dem pånær episode 3.
Gravatar

#6 123456789 8 år siden

Spillende :)
Gravatar

#7 lassep 8 år siden

5
4
6
7
3
2
1
I den rækkefølge.
Gravatar

#8 MystiskeMox 8 år siden

De seks øverste er alle med karakteren 6 ud af 6 for undertegnede, selv om de fleste har sine fejl og mangler pånær ep. 5. Ep. 4 er skruet bedre sammen som film end ep. 6 alligevel foretrækker jeg lige akkurat ep. 6 før ep. 4, hvilket skyldes bl.a. startscenen i Jabbas palads samt slutscenen mellem de tre magtfaktorer - Luke - Vader - Kejseren - som er min alletiders favoritscene gennem tiderne.

Jeg er også meget glad for ep. 1-3 som har en række fejl og mangler så som alt for meget CGI og Jar-Jar Binks, dårlige kærlighedsscener osv., men historierne og selve universet er så fedt og historierne er stadig så godt fortalt, at det stadig ender med at være nogle af de film jeg holder allermest af alle.

Den gamle trilogi er selvfølgelig klart bedst med langt bedre fortalt og fængende historie. Ep. 7 er svagest på grund af den i mange tilfælde er alt for meget kopi af ep. 4, plottet er det svageste og the Dark Side er helt usædvanlig svag og kan slet ikke hamle op med de store personificeringer vi ser i alle de andre film. Ep.7 kan dog stadig lige formå at snige sig op på karakteren 5 ud af 6 igen fordi Star Wars universet er det største af alle og jeg stadig er alletiders underholdt på trods af forholdsvis store fejl.

Top 7
5
6
4
3
2
1
7
Gravatar

#9 mandalorian 8 år siden

4,5,6,7,3,1,2, Men det er jo bare min mening ;)
Who's the fool?...the fool...or the fool who follows him?......Obiwan Kenobi...A New Hope...
Gravatar

#10 Vestas 8 år siden

Så vil jeg da være den første, der placerer den nye højere oppe på listen:

4, 7, 5, 6, 2, 3, 1
You can just hang around outside in the sun all day, tossing a ball around, or you can sit at your computer and do something that matters! - Cartman

Skriv ny kommentar: