• Avengers: Infinity War
    29%
  • Solo: A Star Wars Story
    12%
  • Deadpool 2
    11%
  • Sicario 2: Soldado
    6%
  • The Disaster Artist
    6%
  • The Predator
    5%
  • Ready Player One
    5%
  • Jurassic World: Fallen Kingdom
    5%
  • De utrolige 2
    4%
  • En anden film
    3%
  • Tomb Raider
    3%
  • Pacific Rim: Uprising
    3%
  • Fantastiske skabninger 2
    2%
  • X-Men: Dark Phoenix
    2%
  • Venom
    2%
  • Mission: Impossible 6
    2%
  • Black Panther
    0%
  • Aquaman
    0%

Stemmer i alt: 262

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#1 Gorman 6 år siden

En del fede film på brættet heldigvis, men for mig klart Infinity War, sekundært sicario2 og (en sikkert skuffende) predators
Hudson til Vasquez i "Aliens": "Have you ever been mistanken for a man? No, have you!!!
Gravatar

#2 Geekalod 6 år siden

the disaster artist
Gravatar

#3 Geekalot 6 år siden

#1 tror det er nogenlunde sådan min top 3 også er :D
Gravatar

#4 Gorman 6 år siden

# 3 om ikke andet kan vi så være enige om film :-)
Hudson til Vasquez i "Aliens": "Have you ever been mistanken for a man? No, have you!!!
Gravatar

#5 Snipp 6 år siden

Ser helt klart frem til Infinity war og Deadpool 2 mest. Reboot af Tomb raider bliver også interessant. Der er mange gode film jeg glæder mig til udover dem - Sicario 2, pacific rim, de utrolige 2.

Ser dog slet ikke frem til Han Solo, da disneys star wars siger mig ikke så meget. Kun rogue one jeg blev underholdt af.
I was once in a story... guess what, I was awesome!
Gravatar

#6 X&O 6 år siden

2 originale film på den liste. Sørgeligt at det skal være sådan. Men originalerne er vel sjældent nogen man kender før de har haft premiere.
Gravatar

#7 Mejse 6 år siden

#6 hvordan definerer du orginal film ? for enten kan jeg ingen se eller også ser jeg mere end 2
Gravatar

#8 X&O 6 år siden

Mejse (7) skrev:
#6 hvordan definerer du orginal film ? for enten kan jeg ingen se eller også ser jeg mere end 2


Med original mener jeg en film der ikke er baseret på tidligere film, er en del af et univers/serie eller et reboot/remake. Ready Player One og The Disaster Artist er så vidt jeg kan se de eneste to der ikke falder i de kategorier. Jeg er dog godt klar over at Ready Player One er baseret på en bog (er The Disaster Artist også?) og på den måde godt kunne være mere original.
Gravatar

#9 Mejse 6 år siden

#8 okay coolio was just wondering :)
Gravatar

#10 SublimeKen 6 år siden

#8

Jeg er helt med på hvordan et reboot/remake ikke er original, men kan ikke se hvordan en fortsættelse til en film ikke kan være original, hvis den fortæller en original historie? Ja okay, så kan man sige at så længe fx Avengers: Infinity War fortæller en historie baseret på en tegneserie, så er den ikke helt original. Men hvis man ikke vil definere film baseret på andet kildemateriale som originale, så er hverken The Distater Artist og Ready Player One originale, da begge er baseret på bøger, og for mig at se fortæller hverken RPO eller TDA ligefrem originale historier, eller gør noget originalt med filmmediet, men glæder mig da til begge alligevel.

Skriv ny kommentar: