-
Nej, licensen er dyr nok i forvejen95%
-
Ja, jeg betaler gerne mere i licens5%
Stemmer i alt: 2151
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
Stemmer i alt: 2151
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#11 HonoDelLoce 15 år siden
Men er der virkelig ét godt argument for, at vi overhovedet har licens? Findes der ét eneste argument for, at vi skal påtvinges at betale for serviceydelser, vi ikke har lyst til at modtage?
#12 Skeloboy 15 år siden
#13 Petrescu 15 år siden
Generelt mener jeg at licens er et yderst forældet koncept fra den gang der kun fandtes én kanal og intet internet, så folk var afhængige af DRs public service. Tiden er løbet fra licensfinansieret tv som sådan, hvor kun DR2 bør være betalt af dette. Og jeg har uhyre svært ved at se hvordan Forbrydelsen 1 og 2 bidrager til public service.
#14 Movie Daddy 15 år siden
Ja ... så ville jeg sku´også gerne med i denne her debat *LOL*
Har folk fuldstendig glemt hvor meget DR tog røven på os licens betaler med deres nye DR bygning & koncert sal ?????? (OG nu ville gribbene have mere)
Lad DR køre som alle andre kanaler, og så for vi se hvor længe de kan køre rundt uden tvunget betaling!
Nej ! lad os betale for det vi ser og ikke en prut mere ;O)
Er selv tvunget til at betale for 60 kanaler (da dem jeg vil de ligger i forskellige "pakker") selv om at jeg kun bruger de max. 7
#15 Verbal 15 år siden
#16 [ikke godkendt bruger] 15 år siden
#17 Collateral 15 år siden
#18 Eat this 15 år siden
Nej vent jeg kunne godt lide Klovn... når nej det var ZULU.
Jeg gider ikke betale for Krøniken 2 eller hvad det er der koster så meget.
Men så kan man jo bare lade være med betale for det, når man ikke ser det... er det ikke rimeligt!!! kan du se pointen eller skal jeg stave det for dig.
#19 Skobbolop 15 år siden
2. Jeg er 100% enig med Tyler Durden. den nuværende betalingsform er ikke tidssvarende og burde opdateres. for det første er det imo fuldstændig forrykt, at en husstand med 4 personer betaler det samme, som en pensionist/studerende som bor alene. Det er selvfølgelig ligegyldigt, hvis de lader licensen gå over skatten.
3. Man kan synes hvad man vil om DR's programflade. Jeg synes som mange andre herinde, (tyder det på) at der bliver sendt en del unødvendige programmer, hvis eksistens man kan stille spørgsmålstegn ved ud fra et public service syn. Samtidig mener jeg at DR sender noget af det bedste tv i Danmark overhovedet. Mange af de programmer som rent faktisk er med til at oplyse borgerne ville formegentlig gå hen og dø, hvis man afviklede licensen og DR blev reklamefinanseret.
jeg er 100% fortaler for at DR skal betales af alle, da jeg mener at det er en nødvendig institution i det samfund vi lever i. Betalingen skal dog moderniseres og der skal strammes op på public service kravene.
"I AM MAKING A BIRDHOUSE!"
#20 Jach 15 år siden
Tror ikke der er nogen politiker der vil gøre noget ved det.
I hvert fald ikke dem som vinder valget som Venstre og Dansk Folkeparti (dog kom DF med et forslag/ide om det).
Ikke medmindre de mangler stemmer så kan det være de for dem ved at løse det her.
Ellers bliver nogen nødt til at arrangere en demostration og som du også udpegede ville der være besparelser for nogen og når det går over skatten, og så kan ingen klage kun over DR's eksistens.
"Stop screwing around"
-Hudson from ALIENS