• Nej, licensen er dyr nok i forvejen
    95%
  • Ja, jeg betaler gerne mere i licens
    5%

Stemmer i alt: 2151

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#1 moulder666 15 år siden

Jeg glæder mig virkelig til at se resultatet af denne poll - sjældent har der eksisteret noget, som jeg var så meget modstander af, som licensen i dens nuværende form - lad os nu se, hvad resten af Filmz-brugerne siger til det.
Min kritik er 100 procent berettiget i enhver redaktionel sammenhæng, og hvis du ikke kan se problemet, er du i benægtelse.

Gravatar

#2 MOVIE1000 15 år siden

hahah indtil videre er det 100 % det har jeg aldrig set i en poll her på filmz før men det er også kun 26 der har stemt
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#3 Skeloboy 15 år siden

kan ikke stemme, for jeg synes det er ok de hæver licensen, men ikke til at bruge en serie
Gravatar

#4 HonoDelLoce 15 år siden

Skeloboy (3) skrev:
kan ikke stemme, for jeg synes det er ok de hæver licensen, men ikke til at bruge en serie

Hvad er dit argument for at det er okay ? Bare lige for at tilfredsstille min nysgerrighed ?
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#5 erikjust 15 år siden

Hmm lad mig se hæv licensen og lad DR1 forsætte i samme gamle rille med en masse ligegyldigt lort som jeg på ingen måde har lyst til og se.
Eller lad Licensen blive som den er og dermed bliver DR1 forsat nød til opg genudsende en masse ligegyldigt lort jeg på ingen måde har lyst til og se hmmm jeg tror sku det må blive lad licensen blive som den er.

Den sidste gode serie jeg virkelig fulde med i var Doctor Who og Planet X dog skal det siges at begge kom MEGET sent ergo kl 24 til kl 01 om NATTEN!!! samtlige folk der enten har et job eller en uddannelse har meget lille mulighed for og se det, fordi de skal tidligt op næste morgen.

Med hensyn til danske serier tjaa har ikke fulgt med i forbrydelsen eller ørnen den sidste virkelig gode serie var Rejseholdet.

Med andre ord DR1 skal ikke ha en cent mere i licens indtil de giver en RIGTIG god grund for hvorfor de skal ha mere.

Og den har vi ikke fået ind til videre.
Gravatar

#6 mjdigital 15 år siden

erikjust (5) skrev:
Hmm lad mig se hæv licensen og lad DR1 forsætte i samme gamle rille med en masse ligegyldigt lort som jeg på ingen måde har lyst til og se.
Eller lad Licensen blive som den er og dermed bliver DR1 forsat nød til opg genudsende en masse ligegyldigt lort jeg på ingen måde har lyst til og se hmmm jeg tror sku det må blive lad licensen blive som den er.

Den sidste gode serie jeg virkelig fulde med i var Doctor Who og Planet X dog skal det siges at begge kom MEGET sent ergo kl 24 til kl 01 om NATTEN!!! samtlige folk der enten har et job eller en uddannelse har meget lille mulighed for og se det, fordi de skal tidligt op næste morgen.

Med hensyn til danske serier tjaa har ikke fulgt med i forbrydelsen eller ørnen den sidste virkelig gode serie var Rejseholdet.

Med andre ord DR1 skal ikke ha en cent mere i licens indtil de giver en RIGTIG god grund for hvorfor de skal ha mere.

Og den har vi ikke fået ind til videre.

Præcis!! :O Hvis DR skulle bruge penge på noget var det da nogle nye ting som folk faktisk gad se.. Og ikke alt det med Barnaby som der KONSTANT er! OMG noget NYT!!
Gravatar

#7 Skeloboy 15 år siden

honodelloce (4) skrev:
Hvad er dit argument for at det er okay ? Bare lige for at tilfredsstille min nysgerrighed ?

Altså, jeg synes generelt licensen skal gå over skatten, men så længe desværre ikke er sådan, så synes jeg også de har ret til at hæve licensen, hvis det betyder, de vil lave kvalitets-TV. Men synes som sagt ikke det er ok, hvis de hovedsagligt bruger det på én serie. Og så er beløbet også meget lille...12 kr om måneden

Og min pik er...eller så nysgerrig er du måske ikke?..:)
Gravatar

#8 Jach 15 år siden

Det kalder jeg et jordskredvalg.

Synes ikke det okay da DR ikke har meget godt på programmet og mener i forvejen ikke at de overholder deres aftale om at fylde programmet med ting som er i vores interesse som det kræves af dem.

Så det at lave en serie der skal skabe mere interesse om danmarks historien i stedet for at vise noget vi allerede interessere os virker ikke som et godt træk.
For det andet er deres nyhedsdækning god nok, den har ikke brug for et pift og det med at finde nyheder til de yngre klarer Boogie, Troldspejlet og andre vidst godt nok.

P.S. Hvis den absolut skal laves, så er der over 3 milliarder som de bare kan lære at håndtere ordentligt, ved fx. at lukke DR2 og Update (så vi muligvis kan få 1 GOD kanal ud af DR), muligvis også nogle radio stationer, P2 er jo til salg så gør det samme med en anden af dem.
"Game over man, game over"
"Stop screwing around"
-Hudson from ALIENS
Gravatar

#9 Lord Beef Jerky 15 år siden

Licensen er fin som den er. Den skal ikke fjernes eller hæves. DR skal måske bare til at effektivisere en lille smule, og bruge nogle af de mindre dyre kreative kræfter som der findes spandevis af i Danmark fremfor etablerede udvandede kendisser til deres programmer.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#10 Bobby Singer 15 år siden

Fandeme nej de får sgu nok penge i forvejen!
Idjit

Skriv ny kommentar: