-
Nej, licensen er dyr nok i forvejen95%
-
Ja, jeg betaler gerne mere i licens5%
Stemmer i alt: 2151
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
Stemmer i alt: 2151
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#1 moulder666 15 år siden
#2 MOVIE1000 15 år siden
#3 Skeloboy 15 år siden
#4 HonoDelLoce 15 år siden
Hvad er dit argument for at det er okay ? Bare lige for at tilfredsstille min nysgerrighed ?
#5 erikjust 15 år siden
Eller lad Licensen blive som den er og dermed bliver DR1 forsat nød til opg genudsende en masse ligegyldigt lort jeg på ingen måde har lyst til og se hmmm jeg tror sku det må blive lad licensen blive som den er.
Den sidste gode serie jeg virkelig fulde med i var Doctor Who og Planet X dog skal det siges at begge kom MEGET sent ergo kl 24 til kl 01 om NATTEN!!! samtlige folk der enten har et job eller en uddannelse har meget lille mulighed for og se det, fordi de skal tidligt op næste morgen.
Med hensyn til danske serier tjaa har ikke fulgt med i forbrydelsen eller ørnen den sidste virkelig gode serie var Rejseholdet.
Med andre ord DR1 skal ikke ha en cent mere i licens indtil de giver en RIGTIG god grund for hvorfor de skal ha mere.
Og den har vi ikke fået ind til videre.
#6 mjdigital 15 år siden
Præcis!! :O Hvis DR skulle bruge penge på noget var det da nogle nye ting som folk faktisk gad se.. Og ikke alt det med Barnaby som der KONSTANT er! OMG noget NYT!!
#7 Skeloboy 15 år siden
Altså, jeg synes generelt licensen skal gå over skatten, men så længe desværre ikke er sådan, så synes jeg også de har ret til at hæve licensen, hvis det betyder, de vil lave kvalitets-TV. Men synes som sagt ikke det er ok, hvis de hovedsagligt bruger det på én serie. Og så er beløbet også meget lille...12 kr om måneden
Og min pik er...eller så nysgerrig er du måske ikke?..:)
#8 Jach 15 år siden
Synes ikke det okay da DR ikke har meget godt på programmet og mener i forvejen ikke at de overholder deres aftale om at fylde programmet med ting som er i vores interesse som det kræves af dem.
Så det at lave en serie der skal skabe mere interesse om danmarks historien i stedet for at vise noget vi allerede interessere os virker ikke som et godt træk.
For det andet er deres nyhedsdækning god nok, den har ikke brug for et pift og det med at finde nyheder til de yngre klarer Boogie, Troldspejlet og andre vidst godt nok.
P.S. Hvis den absolut skal laves, så er der over 3 milliarder som de bare kan lære at håndtere ordentligt, ved fx. at lukke DR2 og Update (så vi muligvis kan få 1 GOD kanal ud af DR), muligvis også nogle radio stationer, P2 er jo til salg så gør det samme med en anden af dem.
"Stop screwing around"
-Hudson from ALIENS
#9 Lord Beef Jerky 15 år siden
#10 Bobby Singer 15 år siden