• Nej, det interesserer mig ikke
    40%
  • Ja, det har jeg været længe
    26%
  • Nej, jeg er ikke på Facebook
    23%
  • Ikke endnu, men det vil jeg straks blive!
    8%
  • Ja, det blev jeg for nylig
    4%

Stemmer i alt: 1693

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#11 MOVIE1000 12 år siden

Hvor melder man sig egentlig fra at få status opdateringer eller nyheder på facebook, der er en del jeg gerne vil have blokeret??
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#12 Thomsen 12 år siden

Nej. Jeg læser faktisk også meget sjældent nyheder og anmeldelser på hovedsiden, fordi der sjældent bliver skrevet om noget, jeg interesserer mig for. Jeg kommer her primært pga. forummet.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#13 Collateral 12 år siden

MOVIE1000 (11) skrev:
Hvor melder man sig egentlig fra at få status opdateringer eller nyheder på facebook, der er en del jeg gerne vil have blokeret??

Gå ind under den side/person du gerne vil afmelde. Hvis du holder musen over det sted hvor der står "syntes godt om" kommer et lille vindue ned hvor du kan fjerne makeringen ved "vis i nyheder". Er det venner kan du også vælge forskellige grader i forhold til hvor meget du vil se fra dem.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#14 Kruse 12 år siden

MOVIE1000 (11) skrev:

Når du holder musen over en statusopdatering, så kommer der en pil der peger nedad frem oppe i højre hjørne. Hvis det er en gruppe, som du ikke længere gider at se opdateringer fra, så klikker du på "Skjul alle af [gruppens navn]".

Eller så kan du som Collateral skriver også melde dig helt fra disse grupper.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#15 MOVIE1000 12 år siden

Collateral (13) skrev:
Gå ind under den side/person du gerne vil afmelde. Hvis du holder musen over det sted hvor der står "syntes godt om" kommer et lille vindue ned hvor du kan fjerne makeringen ved "vis i nyheder". Er det venner kan du også vælge forskellige grader i forhold til hvor meget du vil se fra dem.

Kruse (14) skrev:
Når du holder musen over en statusopdatering, så kommer der en pil der peger nedad frem oppe i højre hjørne. Hvis det er en gruppe, som du ikke længere gider at se opdateringer fra, så klikker du på "Skjul alle af [gruppens navn]".

Eller så kan du som Collateral skriver også melde dig helt fra disse grupper.

Mange tak :)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#16 cronick 12 år siden

Jeg ville umiddelbart have "Synes godt om" Facebook-siden, hvis det ikke havde været på grund af den relativ nye nyhed med overskriften: "3D-filmene skal reddes ved at... prisen på 2D-billetter sættes op?". En ting er at falde over sådan en gang EB-lort her på hjemmesiden, men det skal dælme ikke ind og forstyrre på Facebook også..

Skriv ny kommentar: