• Nej, det interesserer mig ikke
    40%
  • Ja, det har jeg været længe
    26%
  • Nej, jeg er ikke på Facebook
    23%
  • Ikke endnu, men det vil jeg straks blive!
    8%
  • Ja, det blev jeg for nylig
    4%

Stemmer i alt: 1693

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#1 Silver666 12 år siden

:-) Nej
at være medlem af Filmz på hjemmeside er nok
jeg har ikke brug for at havde det på facebook også
Gravatar

#2 Slettet Bruger [2456233343] 12 år siden

Nope, jeg var på et tidspunkt, men stoppede med at være det.

Så vidt jeg husker, blev jeg irriteret over mængden af statusopdateringer, der var reklamer for ting, jeg allerede havde læst, fordi jeg jo er bruger på siden også.
Gravatar

#3 MadMartigan 12 år siden

Nix, er ikke på Facebook.
I'm your huckleberry...
Gravatar

#4 Kisbye 12 år siden

Bryder mig ikke om udformningen af svarmulighederne. Hvor lang tid er længe? og hvor lang tid er for nylig?
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
Gravatar

#5 MOVIE1000 12 år siden

Jeg er, men ved egentlig ikke hvorfor da jeg er mindst ligeså meget her inde som på facebook.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#6 moulder666 12 år siden

Nej, det er jeg ikke. Som udgangspunkt er jeg ikke interesseret i yderligere statusopdateringer oveni den mængde, der allerede kommer, og når jeg er i Filmz-humør smutter jeg herind på hjemmesiden.

Men en anelse nysgerrig er jeg da. :-) Hvad har Filmz på FB at byde på udover det jeg allerede kan finde herinde? Hvis man nu går ud fra, at jeg i forvejen gennemtrawler næsten alt der kommer herinde, hvad er der så af ekstra goodies på FB?
Min kritik er 100 procent berettiget i enhver redaktionel sammenhæng, og hvis du ikke kan se problemet, er du i benægtelse.

Gravatar

#7 Silver666 12 år siden

moulder666 (6) skrev:

Men en anelse nysgerrig er jeg da. :-) Hvad har Filmz på FB at byde på udover det jeg allerede kan finde herinde? Hvis man nu går ud fra, at jeg i forvejen gennemtrawler næsten alt der kommer herinde, hvad er der så af ekstra goodies på FB?
Godt spørgsmål
Gravatar

#8 El Duderino 12 år siden

Men jeg følger jer på twitter ! - det er bare SÅ hyggeligt
Gravatar

#9 moulder666 12 år siden

Hmm - det var faktisk et relativt seriøst spørgsmål. :-) For hvis der var noget jeg gik glip af, ville jeg da fluks blive fan, men hvis ikke der er noget yderligere derinde, kan jeg ikke helt se pointen. :-)
Min kritik er 100 procent berettiget i enhver redaktionel sammenhæng, og hvis du ikke kan se problemet, er du i benægtelse.

Gravatar

#10 Æsop9000 12 år siden

Nej, jeg bruger facebook til venner of familie. Hvis jeg vil få nyheder fra filmz, så går jeg ind på filmz. Måske er jeg gammeldags, men jeg gider ikke have alting samlet et sted, som på facebook. Jeg vil gerne have altid separeret. Når jeg er på filmz så er jeg på filmz. Når jeg er på facebook så er jeg på facebook. Når jeg vil læse nyheder så går jeg til deres hjemmesider. Personligt gider jeg ikke at alle mine ting samles på facebook, jeg gider ikke have at alle ved hvad jeg siger om film og tænker om nyheder. Men hvis de fleste andre gerne vil have det sådan, så kan jeg godt forstå det, men det er ikke lige mig.
I teorien er der ingen forskel på teori og praksis. I praksis er der

Skriv ny kommentar: