• Ja tak, giv mig mere!
    75%
  • Ellers tak, seks film var nok
    25%

Stemmer i alt: 2052

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#11 BN 12 år siden

utyske (10) skrev:
Han står jo stadig til at være kreativ konsulent, hvilket nok betyder, at han har påvirkning på bl.a. manuskripter.

Det har du sikkert ret i. Det er bare ikke nok til at gøre undertegnede interesseret. Om så han havde FULD kontrol eller styring over et sådan projekt, ville jeg stadig finde det (altså projektet) overflødigt.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#12 Slettet Bruger [2702018798] 12 år siden

BN (11) skrev:
Det har du sikkert ret i.

Det fremgår af materialet sendt ud om hele balladen. :)
Gravatar

#13 Skeloboy 12 år siden

Men man skal selvfølgelig også lige vente lidt.

De originale(og eneste) Star Wars-film kunne sagtens være produceret af Disney. Jeg er åben - faktisk er jeg mere åben end hvis det var LucasFilm, der stod bag...
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Skeloboy
Gravatar

#14 moulder666 12 år siden

Jeg ville nok have valgt muligheden "Jada, så længe det ikke er Disney der står bag."
Min kritik er 100 procent berettiget i enhver redaktionel sammenhæng, og hvis du ikke kan se problemet, er du i benægtelse.

Gravatar

#15 Patriarch 12 år siden

Nu skal du ikke være for skråsikker BN. Du kommer til at guffe de nye film i dig ligesom alle vi andre :)
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#16 PredatorX 12 år siden

Et stort JA TAK! Star Wars universet er det fedeste nogensinde skabt, og der er så meget mere potentiale i det, end det vi har set i de tre originale film. En ny trilogi med talentfulde folk bag, kan få den bitre smag efter prequel trilogien væk. George Lucas har for længe siden tabt den kreative gejst, han havde da han startede. Eller måske var han bare aldrig en dygtig instruktør/manus forfatter til at starte med. Jeg elsker den animerede Clone Wars serie. Den formår faktisk at gøre prequel trilogien bedre, ved at indføre en historie der er til at tage og føle på. Sjovt nok virker karaktererne også mere menneskelige, selvom de er animeret. Det viser bare, hvad man kan med noget så simpelt som god dialog. Who would have thought?

En Star Wars live-action serie. JA TAK

Lad Joe Jonhston lave hans Boba Fett film. Han har næsten haft ligeså meget kreativt indput son George Lucas, og hans designs har bestemt forlænget universets levetid. Det er på tide at lade ham få mere åbenlys indflydelse. For min skyld må han gerne lave en bounty hunter trilogi.

Episode VII, VIII, IX. JA TAK. Mark Hamill er på ingen måder for gammel til at genoptage sin rolle.

En animeret serie i stil med Clone Wars, men under den originale trilogi. Der er MASSER af materiale at gå i gang med. Og et utal af klassiske karakterer. Jeg kan ikke se, hvorfor man ikke skulle gøre det. Clone Wars har bevist, hvor fedt det kan være når fanboys overtager star wars franchisen.

The Old Republic trilogi. Make it happen!! Enhver med en hjerne kan se potentiale i denne epoke af star wars universet. Sekvenserne i Old Republic MMOen bevidner dette. Det samme gør Knights of the Old Republic spillene...

Og så reboot for guds skyld prequel trilogien. Det kommer nok aldrig til at ske, men hvor ville det dog være dejligt med en historie der var engagerende. En historie hvor Darth Maul er en major character gennem alle tre film. Hvor der ingen lille møgunge Ani er, men man i stedet møder ham som teenager/voksen. Hvor Anikin er Darth Vader gennem hele tredje film. Det var for helvede hvad vi ville have. Ikke tre sekunders lame-ass vader. Mere fokus på clone troppers (de er awesome i Clone Wars), mindre fokus på CGI og mere fokus på et univers, der virker ægte. Ingen Jar Jar. Faktisk ikke særlig meget fra Phantom Menace. Mindre heks over Palpatine. Giv dog Anikin en grund til at gå over til den mørke side. Gør ham til en troværdig karakter... Der er en million ting galt med prequel trilogien. Få styr på den fejltagelse! :D

Potentialet i star wars universet er simpelthen uendeligt, og dette kan være første skridt på endeligt at lade ildsjæle komme på banen. Jeg kunne ærlig talt ikke forestille mig en bedre nyhed som star wars- og filmnørd.
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#17 PredatorX 12 år siden

Måske Disney kan overtale James Cameron til at droppe Avatar? Alle kan jo se hvad det er han prøver at skabe med Avatar. Hvorfor ikke give manden chancen og lave star wars fremfor en mindre fed kopi?

Ridley Scott?

Neil Blomkamp?

Duncan Jones?

Steven Spielberg?

Alfonso Cauron?

Robert Zemeckis?

Bryan Singer?

Joss Whedon?

Det bliver spændende at se, hvilke instruktører, der får chancen.

Gravatar

#18 PredatorX 12 år siden

Ups, Anakin...
Gravatar

#19 Richard Burton 12 år siden

Brad Bird
Jeg glemmer aldrig smagen af Werners ægte!
Gravatar

#20 David Munch 12 år siden

BN (9) skrev:
Ellers tak, seks film var nok.

Og uden Lucas som forfatter, er der da heller ikke noget ved endnu en trilogi.

True. Indiana Jones 4 var jo fantastisk, og viste virkelig hvad Lucas kan! :P

Skriv ny kommentar: