• Ja tak, giv mig mere!
    75%
  • Ellers tak, seks film var nok
    25%

Stemmer i alt: 2052

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#21 Lord Beef Jerky 12 år siden

#17 Jeg synes virkelig ikke Cameron skal stå bag kameraet på den nye Star Wars film. Hans fokus på det tekniske minder meget om Lucas', og man kan snildt drage mange flere paralleler mellem de to. Et mere friskt bud ville være Joss Whedon eller J.J. Abrams (sidstnævnte er nok ude pga. Star Trek), eller som du selv er inde på - Duncan Jones (som ellers har sagt at han er færdig med sci-fi) eller Neil Blomkamp. Jeg frygter dog lidt, at de går til Verbinski med den her. Han er muligvis heller ikke et dårligt valg, men det er godt nok sjældent, at han får en seværdig film ud af sit arbejde.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#22 BN 12 år siden

David Munch (20) skrev:
De tre Star Wars-prequels var jo fantastiske, og viste virkelig hvad Lucas kunne!

Fixed.

Og for nu at citere mig selv fra en ældre tråd:

"Lucas er i min bog synonym med Star Wars - det er hans livsværk på godt og ondt. Godt fordi han har skabt fra 3 til 6 (alt efter behag) fantastiske eventyrfilm, og ondt fordi han ikke synes at have andet eller mere i sig, men hele tiden vender tilbage til sagaen ... så giver han grønt lys for en animeret biograffilm, så en animeret tv-serie, så laver han ændringer 7 år efter 2004-udgaven af den gamle trilogi, som jeg troede skulle være den definitive udgave, så genudsender han alle seks film i 3D ... Han er groet fast i en evigheds-industri, som Star Wars har medført.

Jeg skal dog også lige rose ham for ideen til Indiana Jones-figuren og de tre Indiana Jones-film fra 1980'erne. Det var et fantastisk godt påfund, omend Steven Spielberg har æren for filmenes høje kvalitet."

http://filmz.dk/filmz-exclusive-george-lucas-taler...
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#23 PredatorX 12 år siden

Lord Beef Jerky (21) skrev:
Duncan Jones (som ellers har sagt at han er færdig med sci-fi

Hvornår har han sagt det? Jeg har da læst at han ville beskæftige sig med sci-fi resten af hans liv hvis han kunne...?

Mht Cameron er jeg ikke enig. Han er LANGT bedre til at få noget ud af budgettet, både hvad angår det tekniske, men også sine skuespillere. Det kan godt være de ikke er de mest tredimensionelle, men de er væsentlig mere memorable end Lucas' menneskegalleri.

Udover det er vi enige :)
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#24 fuskak 12 år siden

#17 eller Matthew Vaughn
If you aint first, you'r last.
Gravatar

#25 Lord Beef Jerky 12 år siden

#23 Jeg læste det vist her på filmz... noget med at han ahvde fået nok af sci-fi, og at Sovsekoden ville blive hans sidste sci-fi. Men jeg håber da, at du får ret her =)
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#26 Djarnis 12 år siden

Ja tak! Seks Star Wars-film ville jeg være venlig stemt over for..
Unk...unk...There´s no name on it.
Gravatar

#27 Neranders 12 år siden

Lord Beef Jerky (25) skrev:
#23 Jeg læste det vist her på filmz... noget med at han ahvde fået nok af sci-fi, og at Sovsekoden ville blive hans sidste sci-fi. Men jeg håber da, at du får ret her =)

Så vidt jeg husker fra FilmzTV interviewet med ham, er hans næste film en hyldest til Blade Runner, hvorefter han tager afstand til sci-fi genren. :)
"My first girlfriend turned into the moon."
"That's rough, buddy."
Gravatar

#28 Lord Beef Jerky 12 år siden

#27 Aha, så var det sådan det hang sammen!
Gravatar

#29 HelmerJ 12 år siden

jeg skal ha mere, meget mere. Der er så meget uudnyttet potentiale i det univers. Ligemeget hvor dårligt det bliver kan det jo aldrig tage noget fra de 3 gamle... Det har vi fundet ud af..
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Gravatar

#30 PredatorX 12 år siden

HelmerJ (29) skrev:
jeg skal ha mere, meget mere. Der er så meget uudnyttet potentiale i det univers. Ligemeget hvor dårligt det bliver kan det jo aldrig tage noget fra de 3 gamle... Det har vi fundet ud af..

Amen.
thecleansing.net : you call we kill

Skriv ny kommentar: