-
Ja tak, giv mig mere!75%
-
Ellers tak, seks film var nok25%
Stemmer i alt: 2052
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
Stemmer i alt: 2052
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#21 Lord Beef Jerky 12 år siden
#22 BN 12 år siden
Fixed.
Og for nu at citere mig selv fra en ældre tråd:
"Lucas er i min bog synonym med Star Wars - det er hans livsværk på godt og ondt. Godt fordi han har skabt fra 3 til 6 (alt efter behag) fantastiske eventyrfilm, og ondt fordi han ikke synes at have andet eller mere i sig, men hele tiden vender tilbage til sagaen ... så giver han grønt lys for en animeret biograffilm, så en animeret tv-serie, så laver han ændringer 7 år efter 2004-udgaven af den gamle trilogi, som jeg troede skulle være den definitive udgave, så genudsender han alle seks film i 3D ... Han er groet fast i en evigheds-industri, som Star Wars har medført.
Jeg skal dog også lige rose ham for ideen til Indiana Jones-figuren og de tre Indiana Jones-film fra 1980'erne. Det var et fantastisk godt påfund, omend Steven Spielberg har æren for filmenes høje kvalitet."
http://filmz.dk/filmz-exclusive-george-lucas-taler...
#23 PredatorX 12 år siden
Hvornår har han sagt det? Jeg har da læst at han ville beskæftige sig med sci-fi resten af hans liv hvis han kunne...?
Mht Cameron er jeg ikke enig. Han er LANGT bedre til at få noget ud af budgettet, både hvad angår det tekniske, men også sine skuespillere. Det kan godt være de ikke er de mest tredimensionelle, men de er væsentlig mere memorable end Lucas' menneskegalleri.
Udover det er vi enige :)
#24 fuskak 12 år siden
#25 Lord Beef Jerky 12 år siden
#26 Djarnis 12 år siden
#27 Neranders 12 år siden
Så vidt jeg husker fra FilmzTV interviewet med ham, er hans næste film en hyldest til Blade Runner, hvorefter han tager afstand til sci-fi genren. :)
"That's rough, buddy."
#28 Lord Beef Jerky 12 år siden
#29 HelmerJ 12 år siden
#30 PredatorX 12 år siden
Amen.