• Ja, det har jeg været i maaange år
    33%
  • Nej, det interesserer mig ikke
    29%
  • Ja, i et stykke tid
    26%
  • Nej, jeg vidste ikke, at man kunne
    7%
  • Ja, jeg oprettede en bruger for nylig
    4%

Stemmer i alt: 1398

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#11 elwood 13 år siden

Hmm ja han har godt nok også en kælder, nu du siger det.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#12 evermind 13 år siden

Hov hov, jeg troede, jeg var Rudy! Det kalder de mig i hvert fald i SFO'en. Ja, det er davenport, der er Fritzl ... :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#13 elwood 13 år siden

Jeg bytter altid rundt på de to af dem sry... Rudy.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#14 mvejen 13 år siden

Iflg. min profil-oplysninger er den fra 2002, så det må være maaaaaange år for mit vedkommende :)
Gravatar

#15 filmz-jonasgr 13 år siden

Jeg kan endda huske mit første indlæg på Filmz, men det vil jeg ikke nævne da det ikke tåler at blive gentaget.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#16 frankdrebin 13 år siden

Jeg er fra 2004, så mange år :)
Gravatar

#17 Riqon 13 år siden

Jeg er fra 2004, så jeg må være en af de nye brugere...
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#18 Lord Beef Jerky 13 år siden

#15 Nu blev jeg jo nysgerrig, og jeg synes bestemt det skal gentages =)

jonasgr skrev:


Hej.

Er der nogen som ved, om der er planer om at udsende skadestuen på dvd. De første 3 sæsoner er kommet på dvd i USA, men jeg vil jo gerne have det med danske undertekster.

Så virker det ikke lidt mærkeligt at de ikke er udkommet til danmark/europa endnu. Hvem er det som bestemmer om de skal udkomme ?
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#19 filmz-jonasgr 13 år siden

#18 Ja tænkte nok at jeg ikke skulle nævne det. Jeg troede umuligt jeg kunne få det varmere i denne hede :)

Hmm, en dobbeltgænger ?

Ja der var vel engang hvor man var ung og uskyldig og ikke vidste så pokkers meget om film :)

Der gik så omkring et år efter dette indlæg, inden jeg begyndte at skrive fast på forummet.
Men jeg holder stadigvæk ved at "E.R." er en rigtig god serie. I hvert fald de første ca. 10 sæsoner.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#20 Lord Beef Jerky 13 år siden

#19 Jeg tror faktisk kun jeg har set 2-3 afsnit, så jeg kan ikke udtale mig om det =o
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"

Skriv ny kommentar: