-
Ja, det har jeg været i maaange år33%
-
Nej, det interesserer mig ikke29%
-
Ja, i et stykke tid26%
-
Nej, jeg vidste ikke, at man kunne7%
-
Ja, jeg oprettede en bruger for nylig4%
Stemmer i alt: 1398
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#41 myshkin 14 år siden
- internet anonymous
#42 inflector 14 år siden
#43 Lady Arwen 14 år siden
#44 filmz-Claudius 14 år siden
Jeg vil gætte på, det er et forsøg på at finde ud af, hvor mange der er aktive brugere på Filmz, og hvor mange der bare kigger sitet igennem for nyheder. Hvis der er mange svarere, kan det muligvis give et fingerpeg om, hvilken retning, der er relevant at udvikle sitet imod.
Hvis der f.eks. er mange aktive brugere, så det måske være relevant at udvikle sitet i den retning. Det kunne være med mere fokus på brugernes samlede vurderinger af film - som på IMDb - eller ved at føre mere aktive diskussioner, hvor indlæg på forsiden fungerer som åbning for en debat. Det kan også have betydning for konkurrencerne. Fremtiden for de kontroversielle konkurrencer kun for brugere, der er fans af Filmz på Facebook, kunne også afhænge heraf.
Men hvis der modsat er få aktive brugere, så er der ingen grund til det. Så kommer de fleste bare for at læse nyheder, og så er der ingen grund til at udvikle forummet yderligere.
Det er dog altsammen bare mine spekulationer.
#45 Bony 14 år siden
Lad mig gætte. Du troede at det var Arto, men drejede forkert ved T-krydset? ;-)
#46 metabolid 14 år siden
#47 warpig247 14 år siden
#48 evermind 14 år siden
#49 Batsy 14 år siden
nu har jeg så EPH333 som er nok den jeg vil kalde den mest postive bruger i have made :P
Så tror jeg har været på filmz sammen med alle brugerne i cirka 2-3 år (-:
#50 filmzkim 14 år siden
Anyways, så har jeg været bruger siden 89' :)
Så jeg er vidst det, man kan kalde en vaskeægte filmz-veteran :b