• Ja, det har jeg været i maaange år
    33%
  • Nej, det interesserer mig ikke
    29%
  • Ja, i et stykke tid
    26%
  • Nej, jeg vidste ikke, at man kunne
    7%
  • Ja, jeg oprettede en bruger for nylig
    4%

Stemmer i alt: 1398

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#41 myshkin 14 år siden

Born in 04 and proud
"also it's a movie don't be a cunt."
- internet anonymous
Gravatar

#42 inflector 14 år siden

Fra 2002, så har været med i et stykke tid.
selfimprovement is masturbation
Gravatar

#43 Lady Arwen 14 år siden

Har haft en bruger her, siden februar 2004 så har været her længe!! Hmm var kun 13 da jeg startede med at skrive herinde så :D
Doctor Who <3
Gravatar

#44 filmz-Claudius 14 år siden

Buzz (29) skrev:
hvad er det for en poll havd gå den ud på?

Jeg vil gætte på, det er et forsøg på at finde ud af, hvor mange der er aktive brugere på Filmz, og hvor mange der bare kigger sitet igennem for nyheder. Hvis der er mange svarere, kan det muligvis give et fingerpeg om, hvilken retning, der er relevant at udvikle sitet imod.

Hvis der f.eks. er mange aktive brugere, så det måske være relevant at udvikle sitet i den retning. Det kunne være med mere fokus på brugernes samlede vurderinger af film - som på IMDb - eller ved at føre mere aktive diskussioner, hvor indlæg på forsiden fungerer som åbning for en debat. Det kan også have betydning for konkurrencerne. Fremtiden for de kontroversielle konkurrencer kun for brugere, der er fans af Filmz på Facebook, kunne også afhænge heraf.

Men hvis der modsat er få aktive brugere, så er der ingen grund til det. Så kommer de fleste bare for at læse nyheder, og så er der ingen grund til at udvikle forummet yderligere.

Det er dog altsammen bare mine spekulationer.
http://www.newsweek.com/2010/04/30/why-i-hate-3-d-and-you-should-too.html
Gravatar

#45 Bony 14 år siden

Lady Arwen (43) skrev:
Har haft en bruger her, siden februar 2004 så har været her længe!! Hmm var kun 13 da jeg startede med at skrive herinde så :D

Lad mig gætte. Du troede at det var Arto, men drejede forkert ved T-krydset? ;-)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#46 metabolid 14 år siden

Første indlæg: 10. okt. 2003 03:10 - så pænt længe vil jeg sige, en stor tak til filmz teamet (og brugerne herinde) for dk's bedste film-site, stay happy!!! :)
Gravatar

#47 warpig247 14 år siden

har været bruger i et stykke tid dog ikke under denne profil. kan ikke huske hverken koden til profilen eller koden til den email den er oprettet til :)
PUT THAT COOKIE DOWN
Gravatar

#48 evermind 14 år siden

Jeg kan se, at Vallo, den gamle bandit, sendte mig en velkomstmail 25. februar 2004 efter at have lokket mig herind, og mit første indlæg fulgte d. 28. februar ... Det er alligevel en tid siden. :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#49 Batsy 14 år siden

Well, Jeg har haft bruger som erlinggur666, jeangrey55, Bigemaster666 Erlingur666

nu har jeg så EPH333 som er nok den jeg vil kalde den mest postive bruger i have made :P

Så tror jeg har været på filmz sammen med alle brugerne i cirka 2-3 år (-:
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#50 filmzkim 14 år siden

Mangler svarmuligheden: "Hvordan sletter man sin bruger igen?"

Anyways, så har jeg været bruger siden 89' :)

Så jeg er vidst det, man kan kalde en vaskeægte filmz-veteran :b

Skriv ny kommentar: