-
Ja, det har jeg været i maaange år33%
-
Nej, det interesserer mig ikke29%
-
Ja, i et stykke tid26%
-
Nej, jeg vidste ikke, at man kunne7%
-
Ja, jeg oprettede en bruger for nylig4%
Stemmer i alt: 1398
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#61 filmzkim 14 år siden
Jeg mener det, jeg siger
#62 Bony 14 år siden
Det er ganske godt klaret, eftersom grundstenen til WorldWideWeb først blev dannet i 1990. Filmz startede endda først i 2002. :-)
Btw. Hvis du ønsker at slette din bruger, kan du gå ind i rediger profil -> slet/fusioner helt ovre til højre og derefter indtaste din adgangskode. ;-)
#63 Lady Arwen 14 år siden
;P Nope har sgu aldrig ville have en bruger på Arto :)
#64 Yoda 14 år siden
Det kan godt være, at du mener, hvad du siger. Derfor er det alligevel noget vrøvl, at du har haft en bruger siden '89. Som #62 påpeger, så startede Filmz først i 2002 :-)
Filmz skriver selv under info -> FAQ: Filmz blev lanceret i 2002 og er siden da vokset til Danmarks førende filmsite, der dækker det hele.
#65 Bony 14 år siden
Hehehe, en Filmz-bruger fra '89 er næsten ligeså sandsynligt som Star Wars udgivelser på blu-ray. ;-)
Originale og ægte that is. Fra E-bay. Nemlig.
#66 Yoda 14 år siden
"Star Wars" ER udgivet på Blu-ray ... jeg har covers, der kan bevise det! ;-)
#67 Bony 14 år siden
Jo du må da gerne få lov at se et billede af de udgaver jeg har stående.
Har uploadet et billede af alle udgaverne, som kan ses her: COVERZ! Er det ikke godt nok til at overbevise dig, tja så er det dit problem. jeg ved hvad jeg har stående :)
#68 Yoda 14 år siden
Haha ... en privat gave fra Lucas himself? Jeg har lige - som en venlig hilsen - modtaget disse af Spielberg: KLIK ;-)
#69 Lord Beef Jerky 14 år siden
#70 Bony 14 år siden
Nej, de er købt på E-bay. Men sælger hed "G-BOYTOY-L", så det kan sgu godt være, at det var ham. :-/